Interflora presenterar julens kollektion

I årets julkollektion från Interflora finns det som behövs för att skapa en modern och stämningsfull jul. Färgerna går från bordeaux till honung med en exklusiv känsla som förhöjs av sammet, fransar och guldfärgade inslag.

Interfloras julkollektion 2019

Interflora utmanar traditionen och skapar en mer modern tolkning av julen med årets julkollektion. Kollektionen har en lugn grund med detaljer som får glimra ikapp med tända ljus och vackra blomsterarrangemang. Krukor och vaser blandas med inredningsdetaljer som förstärker stämningen.

Kollektionen matchas med bland annat sockertoppsgran, orkidé, skimmia och amaryllis.

Julens kollektion kommer att säljas i alla Interflorabutiker och till viss del på interflora.se, med start den 11 november.

Nedan finns högupplösta produkt- och miljöbilder för nedladdning.

Interfloras julkollektion 2019
Bordeaux vas och ljusstake
Guldfärgad bricka
Guldfärgad kruka och dekorationsgran