Invigning av Fastighetsägarnas nya kontor i Jönköping

Den 4 september invigs Fastighetsägarnas nya kontor på Barnarpsgatan 13 i Jönköping. Ni är varmt välkomna på mingel mellan klockan 11.30 till 13.30.

Fastighetsägarna flyttar till nya lokaler, och det vill vi självklart fira. Vi bjuder därför in till invigning och mingellunch den 4 september. Ta chansen att se våra nya lokaler, prata med fastighetsägare i regionen samt träffa oss som arbetar här. Invigningen startar klockan 11.30 och pågår till 13.30. Själva bandklippningen sker klockan 12.

Fastighetsägarna är branschorganisationen för fastighetsföretag. Vi erbjuder spetskompetens inom bland annat juridik, förhandling, utbildning och egenkontroll. I Jönköpings län representerar vi över 500 medlemmar som tillsammans förvaltar och äger tusentals fastigheter i regionen.

Fastighetsägarna är en rikstäckande branschorganisation som representerar cirka 17 000 fastighetsföretag. Organisationen består av fyra regioner varav Fastighetsägarna GFR är den största med drygt 5 000 fastighetsföretag inom Västra Götalands, Värmlands, Hallands, Jönköpings, Kalmars och västra Östergötlands län.