Jiroy

Jiroy digitaliserar detaljhandeln och förenklar för konsumenter

Alla rea-, fynd- och kampanjvaror samlade på en sajt. Tack vare teknik, tajming och en lucka i marknaden har Jiroy skapat en uppskattad marknadsplats.

Roy Josefsson, Jimi Tadi, Martin Lundström

Varför finns inte alla rea-, fynd- och kampanjvaror samlade på en sajt? Det frågade sig Jiroys grundare Jimi Tadi, Roy Josefsson och Martin Lundström. Nio månader senare har de lanserat nya plattformen Jiroy.com där hundratals kända butiker anslutit sig till (bl a Åhlens, Granit, Lindex och Cervera)

– Detaljhandeln lever i en spännande tid, där konsumentens behov ständigt förändras i led av digitaliseringar, samt i dessa tider även behöver minska folkbildning vid stora reor. Med hänsyn till förändrade köpbeteenden kommer vi ständigt utveckla marknadsplatsen med innovativ teknik och med kunden i fokus. Vi kommer exempelvis välja bort traditionella metoder för kundklubbar, där nyhetsbrev är centralt och istället skapa gamification-modeller för att engagera kunden, säger Jimi Tadi, vd för Jiroy.

Jimi Tadi, vd, jimi.tadi@jiroy.com

Roy Josefsson, Jimi Tadi, Martin Lundström

Jiroy
Kungsportsavenyen 21
41136 Göteborg

Jiroy AB är ett svenskt techbolag som skapat en digital marknadsplats för detaljhandeln och dess rea-sortiment.

Följ Jiroy