"Jobba hårt, visa engagemang och vilja att ta nästa steg" — fredagsporträttet med Joni Elias

Medarbetaren Joni Elias porträtteras idag i filmformat. Med snabba ben rör sig Joni mellan uppdragen för förvaltningens fastighetsdrifts kunder. Kanske beror det på ouppfyllda fotbollsdrömmar? Lär känna en av våra arbetsledare för Einar Mattsson Fastighetsförvaltning här:

Foto: Erika Norell

Foto: Erika Norell

”Här finns en speciell gemenskap som jag tycker om”— fredagsporträttet med Mikael Andersson27.1.2023 10:00:00 CET | Blogginlägg

Idag porträtteras Mikael Andersson, projektledaren för fiber. Med en passion för att alla kan, ska förstå och lära sig mer, sprider han glatt sina kunskaper. Han är förtjust i familjeföretagandet som han har i sig sedan barnsben. Han kan tyckas snabb, men för att spela ett brädspel som tar 1,5 år att spela klart, så visar han enorm uthållighet. Lär känna Mikael:

Einar Mattssons logistikcenter – en hållbar och lönsam investering18.1.2023 08:49:16 CET | Nyheter

På Einar Mattssons logistikcenter är det en slående ordning och reda. Här samordnas behoven av verktyg och maskiner för de olika byggprojekten. Här finns en stor maskinpark och de hjälpmedel som behövs under en nybyggnation eller en ombyggnation av ett äldre hus. Allt det som behövs i olika byggfaser, som inte ska finnas kvar på platsen, utan som är tillfälliga behov. Att ha ett eget logistikcenter för koncernen är lönsamt, effektivt och hållbart både för oss själva och miljön.