Jonas Sjöstedt och Nooshi Dadgostar gör klassresa från Alby till Djursholm

Vänsterpartiet går till val på jämlikhet. Klassklyftorna har ökat kraftigt och vi vill omfördela för att få ett samhälle som är bra för alla, inte bara några få. På torsdag kommer Jonas Sjöstedt och Nooshi Dadgostar, vice ordförande, att åka från Alby, ett av Sveriges fattigaste områden, till Djursholm, ett av de allra rikaste. Klassresan avslutas med en pressträff utanför Djursholms slott/Danderyds kommunhus. Välkomna.

Plats: Djursholms slott/Danderyds kommunhus, Banérgatan 6, Djursholm

Tid: Torsdag 9 augusti kl 16.15

Vänsterpartiets presstjänst

Vänsterpartiet: Den misslyckade LSS-utredningen måste göras om10.1.2019 16:02Pressmeddelande