Julklappar som ger hopp

17.10.2016 11:55 | Barncancerfonden

I Barncancerfondens julbutik beställer du fina julklappar som ger hopp och bidrar till kampen mot barncancer.

I Barncancerfondens julbutik hittar du presenter och julkort inför högtiden.

I julbutiken 2016 kan du köpa det nya armbandet med Barncancerfondens värdeord Hopp, Mod och Ansvar, beställa hem årets julkort eller säkra barnfavoriterna Vilja och Tryggve med fina tomteluvor på huvudet. Bland de övriga produkterna finns bland annat den häftiga brickan Frallan och flera olika smycken.

Julbutiken hittar du här.

Beställningar ska göras senast 11 december för garanterad leverans innan julafton.

I Barncancerfondens julbutik hittar du presenter och julkort inför högtiden.