Kändistätt i Bingolotto

Nu på söndag gästar allas vår Lotta Engberg BingoLotto med kollegorna i nya showen Made in Sweden – Erik Segerstedt, Peter Magnusson Bruno Mitsogiannis och Lisa Stadell. Som grädde på moset dyker även Jan Johansen upp. David Carbe leder husbandet och Ingvar Oldsberg leder programmet.

MADE IN SWEDEN

Lotta Engbergs sprakande julshow Made in Sweden har premiär 17 november. En bjällerklang- och jubelföreställning som står sig ända fram till jul och lär inkludera en salig blandning av listettor och klassiker från den svenska musikhistorien. Schlagerveteranen och programledaren Lotta Engberg tar med sig ensemblen i form av Erik Segerstedt, känd från Idol, Melodifestivalen och Let's dance, komikern Peter Magnusson, musikalartisten Bruno Mitsogiannis och dansaren Lisa Stadell.

JAN JOHANSEN

Jan Johansen slog igenom med dunder och brak i Melodifestivalen 1995 och låten Se på mig, med en efterföljande tredjeplats i Eurovision Song Contest. Låten låg på Svensktoppen i 30 veckor varav 15 som etta. Sedan dess har det hunnit bli 12 album, varav det senaste ”Trumslagarens pojke” kom i fjol.

DAVID CARBE OCH INGVAR OLDSBERG

Vår vana trogen lottas det även den här veckan ut splitternya bilar, drömlika solresor och fantastiska kontantvinster. Bakom flygeln leds husbandet av David Carbe och som bingomastodont ser vi, precis som vanligt – den evigt unge Ingvar Oldsberg.

BingoLotto – Söndag 19 november kl. 18:00 i TV4

John Lundvik i BingoLotto15.1.2019 11:43:30Pressmeddelande

På söndag bjuder programledare Rickard Olsson in artisten och låtskrivaren John Lundvik till BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund. Artisten, sångaren och låtskrivaren John Lundvik fick han sitt stora genombrott 2010 efter att tillsammans med Jörgen Elofsson skrivit Kronprinsessan Victorias och Daniels bröllopsgåva "When You Tell The World You're Mine". Låten framfördes av Björn Skifs och Agnes och kom att nå stora framgångar på Svensktoppen. John är aktuell med bidraget Too late for love i Melodifestivalen 2019. Rickard Olsson är kvällens programledare och BingoLottos husband leds av Mattias Bylund. BingoLotto – Söndag 20 januari kl. 18 i TV4.