Karatemästare gästar Bingolotto

På söndag bjuder Lotta Engberggästas vi av Sara Hägge som är europamästare i Kyokushin, eller fullkontaktskarate som det också kallas. Sara Hägge från Göteborg tog hem titeln under EM i Roskilde i april 2017. Men drömmen är att bli bäst i världen, och på söndag tar hon ännu ett steg i karriären genom att gästa BingoLotto.

Dessutom kommer Dansbandet Voize. Bandet startade som ett hobbyprojekt inför Ystads dansparty 2011 och skulle bara leva under ett par spelningar per år. Det blev betydligt fler än så. 2013 gick Voize till final i BingoLottos dansbandstävling och därefter satsar medlemmarna helhjärtat på musiken. På söndag är de tillbaka uppå BingoLottos scen.

På secn står också up and coming artisten Michel Young som är aktuell med singeln Nobody’s holy.

Lotta Engberg är programledare och husbandet leds av Mattias Bylund.

BingoLotto – söndag 14 januari kl. 18:00 i TV4

We Are Voice med Mölndals Kammarkör i Bingolotto11.12.2018 07:00Pressmeddelande

På söndag bjuder Rickard Olsson in We Are Voice med Mölndals Kammarkör till BingoLotto. Vännerna Martin Rolinski, Simon Ljungman och Fredrik Berglund kläckte idén om We Are Voice, en gemensam mötesplats för körmedlemmar och körledare som skulle underlätta kommunikation, interaktion och repetition. We Are Voice vill få fler människor att sjunga tillsammans och är en unik konsertupplevelse där alla på konserten är medverkande, ingen är publik utan alla interagerar med varandra. Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson. BingoLotto – Söndag 16 december kl. 18 i TV4.