Karatemästare gästar Bingolotto

På söndag bjuder Lotta Engberggästas vi av Sara Hägge som är europamästare i Kyokushin, eller fullkontaktskarate som det också kallas. Sara Hägge från Göteborg tog hem titeln under EM i Roskilde i april 2017. Men drömmen är att bli bäst i världen, och på söndag tar hon ännu ett steg i karriären genom att gästa BingoLotto.

Dessutom kommer Dansbandet Voize. Bandet startade som ett hobbyprojekt inför Ystads dansparty 2011 och skulle bara leva under ett par spelningar per år. Det blev betydligt fler än så. 2013 gick Voize till final i BingoLottos dansbandstävling och därefter satsar medlemmarna helhjärtat på musiken. På söndag är de tillbaka uppå BingoLottos scen.

På secn står också up and coming artisten Michel Young som är aktuell med singeln Nobody’s holy.

Lotta Engberg är programledare och husbandet leds av Mattias Bylund.

BingoLotto – söndag 14 januari kl. 18:00 i TV4

BingoLottos Nyårsbingo!28.12.2017 07:00Pressmeddelande

Välkommen på nyårsfest! Lotta Engberg håller dig sällskap under nyårsafton med bingo, spännande artister och vinster för totalt 31 miljoner. Miljonhjulet snurrar hela kvällen och vi gästas av Tomas Pettersson, Agneta Sjödin, Elisabeth Andreassen, Johan Östling m.fl. Uppträder gör Lasse Stefanz, Boris René, Peter, Bruno & Matilda, Jemima Hicintuka och Gunhild Carling. Dessutom kommer de svenska succétvillingarna SkillTwins.

Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 23 december 201723.12.2017 23:52Pressmeddelande

Ny rekordförsäljning även i år. BingoLottos Uppesittarkväll gav mer än 42 miljoner kronor till svenskt föreningsliv! Lotta gjorde ett strålande program tillsammans med alla gäster och skänkte glädje till många vinnare. Fler än ofattbara 500 000 vinster har delats ut under kvällen, det är fler än 2000 vinster per minut under programmet. BingoLottos Uppesittarkväll är en tradition som växer sig starkare för varje år och i vartannat hushåll i Sverige har det i kväll spelats på bingolotter.