Enköpings kommun

Kommunens kontaktcenter i topp-tre för bästa kundservice!

Dela
Återigen har kommunens kontaktcenter hamnat på topp-tre i den årliga utmärkelsen för bästa kundservice.

Brilliant Awards – Customer Experience är en årlig utmärkelse för de organisationer som lyckats skapa exceptionella kundupplevelser via organisationens kundservice. Utmärkelsen baseras helt på data från företagens kundundersökningar vilket innebär att det är kundernas uppfattningar, och inte subjektiva bedömningar, som styr vem som kammar hem den prestigefyllda utmärkelsen.

Kommunerna i topp som fick utmärkelsen den 14 februari blev:

  1. Kristianstads kommun
  2. Norrtälje kommun
  3. Enköpings kommun

”Kommunvägledarna gör ett fantastiskt jobb”

– Jag är oerhört stolt över att vi för andra året i rad placerar oss i topp-tre! Vi är glada över att de som kontaktar oss är nöjda med vår service. Vi har mycket fokus på bemötande och vill hela tiden utveckla oss. Det här är ett kvitto på det fantastiska jobb kommunvägledarna gör varje dag, säger Maria Engwall, teamledare på kommunens kontaktcenter.

Kontakter

Bilder

Länkar

Om

Enköpings kommun
Enköpings kommun
Kungsgatan 39
745 36 Enköping

0171–62 50 00https://enkoping.se/

Enköping, Sveriges närmaste stad, är en av landets snabbast växande kommuner – mitt i Europas mest expansiva tillväxtområden. Här byggs nya verksamheter, nya stadsdelar växer fram och vi planerar för framtidens Enköping. I kommunen jobbar cirka 3 500 personer för att varje dag erbjuda välfärd och service till invånare, föreningar, företag och besökare.

Följ Enköpings kommun

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från Enköpings kommun

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye