Kongresshandlingar partikongressen

Kongressahandlingarna till Socialdemokraternas partikongress 3-7 november finns nu tillgängliga på Socialdemokraternas hemsida. Temat för kongressen är Vi bygger landet.

Här finner du kongresshandlingarna och listan på föredragande.

Dagordning och program till kongressen kommer senare.

Ackrediteringsansökningen till kongressen är öppen sedan tidigare. Sista datum för ansökan är den 19 oktober.

För pressfrågor kring partikongressen, kontakta pressekreterare Johannes Svensson, 076-766 53 26, johannes.svensson@socialdemokraterna.se

Välkommen på pressträff med Elvy Söderström, sammankallande i Socialdemokraternas valberedning29.9.2021 12:10:07 CEST | Pressmeddelande

Pressträffen äger rum 14.00 idag 29 september på Sveavägen 68 och går även att följa på partiets sociala medier. Det kommer finnas möjlighet till frågor och enskilda intervjuer. Föranmälan senast 13.00. Insläpp från 13.15. Medtag presslegitimation. Begränsat antal platser – högst två deltagare per redaktion. Anmälan görs här senast 13.00 den 29 september: https://forms.gle/KsUF6v3ZJAagUKra9 Presskontakt Johannes Svensson, 076-766 53 26, johannes.svensson@socialdemokraterna.se