Köp årets förtält till husvagn nu

Vinter har nu brett ut sig över vårt avlånga land. På många ställen i Sverige så ligger snön vit och lyser upp vår tillvaro. Men våren kommer fortare än man tror och återförsäljare av förtält till husvagnar börjar nu presentera nästa års modeller. Det är också dags för camping entusiaster att börja fundera på att köpa förtält till sina husvagnar. De senaste åren har marknaden för tex standby tält ökat markant i Sverige. Då camping är ett exemplariskt alternativ för den sociala person som vill ta sig utanför hemmets fyra väggar.

Standby tält till husvagn

Men faktum är att trenden för både standby tält och camping i sig fick en riktig uppsving redan innan pandemin. Just förtält till husvagnar i alla dess olika utförande ökade kraftigt i takt med att campingintresset blev större. Än idag är campare väldigt trendmedvetna och vill även utrusta sin husvagn med en modern och stilrent förtält. Isabella förtält har alltid varit ett populärt märke när det kommer till förtält till husvagnar, och de är en av de största förtälts tillverkarna på den nordiska marknaden av förtält till husvagnar.

Isabella förtält

Han som startade tillverkningen av Isabella förtält nere i sin egen källare behövde snabbt expanderade och är störst på den nordiska marknaden.

Isabella säljs i 45 olika länder och man har i dagsläget ca 335st anställa och i 7 länder av de 45 har man även försäljningskontor. Ut över detta har man också ett brett nätverk av kunniga återförsäljer i alla 45 länder. Isabella förtält har alltid stått för hög kvalité. De många åren de har funnits på marknaden är erfarenhet av förtält och camping tillbehör super bra.

De strävar ständigt efter utveckling och ligger ofta steget före i både kvalité och design. Bara för att ge den erfarne eller nyss funne camparen högsta tänkbara kvalité på sitt köp från Isabella. De ser sig inte bara som en leverantör av förtält till husvagnar utan också en ambassadör för själva camping livet. För att se de nyaste modellerna på marknaden av kvalitetsmärket Isabella förtält så besök mrfritid.com som är återförsäljarna åt Kama Fritid Sverige. Kama fritid som i sin tur är störst i Sverige på förtält till husvagnar av märket Isabella, samt diverse andra camping tillbehör.

A-måttet

Mät A-måttet på din husvagn innan man köper förtält. A-måttet mäts från marken, genom hela skenan där man fäster förtältet, ned till marken igen. Vet man måttet - passar tältet. Att tänka på när man mäter är att husvagnen står rätt och på helt horisontell mark. Planerar du ett trägolv eller liknande i förtältet är det golvets yta som representerar "marken".

Svenska spelutvecklare tar marknaden med storm14.11.2022 17:01:24 CET | Pressmeddelande

De mest populära spelutvecklarna som finns på marknaden idag är just från Sverige, och det är inte konstigt varför. De svenska spelföretagen är ständigt innovativa och utökar sin räckvidd, de visar upp en sällan skådad kreativitet i kombination med den bästa tekniken. Detta är några av anledningarna till att de internationella speljättarna helst vill jobba med svenska företag och deras spelutvecklare.

Möt hösten i Barcelona med resatillspanien.se!22.9.2022 16:23:44 CEST | Pressmeddelande

Det sägs att Barcelona är staden som aldrig sover. Det sägs även att Barcelona alltid erbjuder något för alla åldrar och intressen. Intresset för att resa till Barcelona och för att uppleva allt det fantastiska som staden har att erbjuda är enormt bland oss svenskar. Vad är det då som lockar oss svenskar i tiotusentals till Barcelona varje år och vad är det som man absolut inte får missa vid ett besök i Kataloniens vackra huvudstad?