Kristianstadsföretagare vinner bragdpris från Svensk Franchise

Tjänsteföretaget Veteranpoolen har tilldelats pris för årets bragd av intresseorganisationen Svensk Franchise. - Jag är stolt och hedrad över priset. Vi är ett starkt lag och nu behöver vi utföra fler bragder för att klara oss genom den pågående krisen, säger Tina Hedberg, kontorschef i Kristianstad/Hässleholm.

Nu satsar Veteranpoolen på trygga uppdrag som kan utföras utomhus.

- Vi har framförallt växt inom företagsbemanning. Företagare i Kristianstad och Hässleholm har fått upp ögonen för att vi snabbt kan få in trygg och erfaren personal vid behov. Vi kan leverera allt från ekonomi-tjänster till truckförare eller fastighetsskötare, säger Tina.

- Hälsa och säkerhet går alltid först, inget snack om saken. Vi följer Folkhälsomyndighetens riktlinjer noggrant och våra kunder har stor förståelse för att vi nu behöver avvakta med vissa typer av uppdrag, säger Tina.

Nu sätter Tina sina förhoppningar till en bra vår, där många bokar hjälp med säkra ROT- och RUT-arbeten som kan utföras ute i friska luften, utan nära sociala kontakter.

Kontakt: Tina Hedberg, kontorsansvarig Veteranpoolen Kristianstad/Hässleholm
E-mail: tina.hedberg@veteranpoolen.se

Nu satsar Veteranpoolen på trygga uppdrag som kan utföras utomhus.
Tina Hedberg, kontorschef i Kristianstad

Veteranpoolen är Sveriges största bemannings- och tjänsteföretag med pensionärer som utförare. Veteranpoolen matchar veteraners kompetens och önskemål om uppdrag med marknadens behov. Vår verksamhet bygger på att många pensionärer vill fortsätta bidra till samhällets utveckling, få socialt utbyte, känna sig delaktiga och behövda. Veteranpoolen bedriver verksamhet från 49 lokalkontor i Sverige och har sitt supportkontor i Göteborg.