Larz-Kristerz i BingoLotto

På söndag är Agneta Sjödin tillbaka som programledare i BingoLotto. Agneta bjuder in dansbandet Larz-Kristerz. Dessutom dyker Henrick från Superskaparna och Johanna Beijbom upp. Husbandet leds av Mattias Bylund.

Larz-Kristerz och Johanna Beijbom

Larz-Kristerz fick sitt stora genombrott i och med segern i Dansbandskampen i SVT 2008. Under åren har bandets  album sålt platina, de har vunnit flera Guldklavar, en Grammis och varit nominerade till ytterligare Grammis ett antal gånger.

I dagarna är bandet aktuella med rykande färska albumet Det går bra nu. På söndag spelar de några av låtarna på BingoLottos scen.

Johanna Beijbom från Skövde är en väl anlitad sångerska i Sverige och även ute i Europa. Redan som 14-åring släppte hon sin första singel. Mycket tog fart i hennes musikkarriär efter att hon körade på vinnarlåten Euphoria bakom Loreen i Eurovision Song Contest i Baku 2012.

Johanna har samarbetat med många i Sveriges artistelit som Jill Johnson, Lena Philipsson, Orup och Jessica Andersson

Dessutom kommer vinnaren i tv-programmet Superskaparna på Sjuan – Henrick Eriksson, inredare och stylist bosatt på Orust.

Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Agneta Sjödin.

BingoLotto – Söndag 3 juni kl. 18 i TV4.