Larz-Kristerz och Lovisa Lindh i Bingolotto

Stjärnskott och gamla rävar samsas om utrymmet i söndagens BingoLotto. Ingvar Oldsberg bjuder in till bingofest med dansbandskungarna Larz-Kristerz och friidrottstalangen Lovisa Lindh.

Larz-Kristerz, vinnarna från Dansbandskampen i SVT 2008, är högaktuella med rykande färska plattan ”Rätt och slätt”. På söndag river de av ett par spår från nya skivan från BingoLottos scen. Så spana in någon att bjuda upp framför burken redan nu, för räkna med ett rejält svängom.

Lovisa Lindh, 25, är en av Sveriges klarast lysande friidrottsstjärnor just nu. Lovisa deltog i OS 2016 på 800 meter, där hon blev utslagen i semifinal på personbästatid. En kanonprestation av Lovisa. På söndag gästar hon Oldsberg i rutan.

BingoLotto – Söndag 4 december kl 18 i TV4.