Larz-Kristerz och Lovisa Lindh i Bingolotto

Stjärnskott och gamla rävar samsas om utrymmet i söndagens BingoLotto. Ingvar Oldsberg bjuder in till bingofest med dansbandskungarna Larz-Kristerz och friidrottstalangen Lovisa Lindh.

Larz-Kristerz, vinnarna från Dansbandskampen i SVT 2008, är högaktuella med rykande färska plattan ”Rätt och slätt”. På söndag river de av ett par spår från nya skivan från BingoLottos scen. Så spana in någon att bjuda upp framför burken redan nu, för räkna med ett rejält svängom.

Lovisa Lindh, 25, är en av Sveriges klarast lysande friidrottsstjärnor just nu. Lovisa deltog i OS 2016 på 800 meter, där hon blev utslagen i semifinal på personbästatid. En kanonprestation av Lovisa. På söndag gästar hon Oldsberg i rutan.

BingoLotto – Söndag 4 december kl 18 i TV4.

BingoLottos Nyårsbingo!28.12.2017 07:00Pressmeddelande

Välkommen på nyårsfest! Lotta Engberg håller dig sällskap under nyårsafton med bingo, spännande artister och vinster för totalt 31 miljoner. Miljonhjulet snurrar hela kvällen och vi gästas av Tomas Pettersson, Agneta Sjödin, Elisabeth Andreassen, Johan Östling m.fl. Uppträder gör Lasse Stefanz, Boris René, Peter, Bruno & Matilda, Jemima Hicintuka och Gunhild Carling. Dessutom kommer de svenska succétvillingarna SkillTwins.

Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 23 december 201723.12.2017 23:52Pressmeddelande

Ny rekordförsäljning även i år. BingoLottos Uppesittarkväll gav mer än 42 miljoner kronor till svenskt föreningsliv! Lotta gjorde ett strålande program tillsammans med alla gäster och skänkte glädje till många vinnare. Fler än ofattbara 500 000 vinster har delats ut under kvällen, det är fler än 2000 vinster per minut under programmet. BingoLottos Uppesittarkväll är en tradition som växer sig starkare för varje år och i vartannat hushåll i Sverige har det i kväll spelats på bingolotter.