Layered x Stockholms Auktionsverk pop up-butik 9-11 feb

Under möbelveckan är Layered aktuell med ytterligare en kollektion möbler och mattor – The Eclectic Collection – där det antika möter det moderna. Mellan den 9-11 februari presenteras Layered x Stockholms Auktionsverk, en pop up-butik på Nybrogatan 32.

Här presenteras Layereds nyheter tillsammans med ett kurerat urval antikviteter från Stockholms Auktionsverks onlineauktioner.
Stockholms Auktionsverk, Nybrogatan 32 - Stockholm
Fre kl 10-18, Lör -Sön kl 11-16

Beata af Donner
tel: +46 (0)8-453 67 63
beata.af.donner@auktionsverket.se

Niclas Forsman lämnar sin tjänst som VD på Stockholms Auktionsverk15.3.2018 17:21Pressmeddelande

Niclas Forsman har valt att träda tillbaka som VD för Stockholms Auktionsverk efter 21 år på posten. Under hans ledning har Auktionsverket tagit steget in i ett nytt årtusende och presenterat konst, konsthantverk, design och antikviteter av högsta klass för allmänheten. Inte bara som handelsplats, utan också som kulturinstitution och kunskapscenter som förmedlat konst och konsthistoria på ett suveränt och respektfullt sätt.