Ledningsförändring i SFVF

Claes Åström lämnar SFVF och lämnar från idag alla sina uppdrag som VD i föreningen. SFVFs styrelseordförande Bo Ericsson kommer tills vidare att ta över ledningen av den löpande verksamheten som tillförordnad VD i SFVF.

Arbetsgivarens ansvar vid jobb med elfordon10.1.2023 23:22:46 CET | Pressmeddelande

Hur påverkar elfordonen blåljusmyndigheternas arbete och vad behöver arbetsgivarna ha för kunskaper och resurser för att deras medarbetare ska kunna hantera elfordon? Välkommen till Mekonomen Vårby allé 53 i Vårby i södra Stockholm den 13/1 kl 10:00 – så berättar vi på Sveriges Fordonsverkstäders Förening mer om detta. På plats finns även polismyndigheten som informerar om vad de gör för att kunna hantera elfordon.