Lehman Brothers UK Capital Funding LP: Notice to Holders of the Preferred Securities

LONDON, May 11, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) --

NOTICE TO THE HOLDERS OF:

EUR 225,000,000 FIXED RATE TO CMS-LINKED GUARANTEED NON-VOTING, NON-CUMULATIVE PERPETUAL PREFERRED SECURITIES ("LP I Securities")

ISSUER: LEHMAN BROTHERS UK CAPITAL FUNDING LP ("LP I")

ISIN: XS0215349357

LIQUIDATION OF LB GP NO.1 LTD ("the Company") AND IMPLICATIONS FOR HOLDERS OF LP I SECURITIES

THIS  NOTICE CONTAINS IMPORTANT INFORMATION THAT IS OF INTEREST TO THE REGISTERED AND BENEFICIAL OWNERS OF THE SUBJECT SECURITIES. IF APPLICABLE, ALL DEPOSITORIES, CUSTODIANS AND OTHER INTERMEDIARIES RECEIVING THIS NOTICE ARE REQUESTED TO EXPEDITE THE RE-TRANSMITTAL TO BENEFICIAL OWNERS OF THE SECURITIES IN A TIMELY MANNER.

Your attention is drawn to the formal notice contained in the PDF link below concerning the Company, LP I and the LP I Securities. In order to view the formal notice, it is recommended that you copy and paste the link into your browser.

If you have any difficulties in opening the link, please contact Samantha Hawkins at RSM Restructuring Advisory LLP by e-mail: Samantha.Hawkins@rsmuk.com.

Dated: 11 May 2018

This notice is given by

Bruce Alexander Mackay
RSM Restructuring Advisory LLP
as Joint Liquidator of LB GP No.1 Ltd

This information is provided by RNS
The company news service from the London Stock Exchange

Contacts:
RNS
Customer Services
0044-207797-4400
rns@londonstockexchange.com

Source: Lehman Brothers UK Capital Funding LP via Globenewswire

About GlobeNewswire

Subscribe to releases from GlobeNewswire

Subscribe to all the latest releases from GlobeNewswire by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from GlobeNewswire

Inbjudan – SEB:s resultat för det andra kvartalet 20201.7.2020 14:19:00 CESTPressmeddelande

Onsdagen den 15 juli, cirka klockan 07.00, offentliggörs SEB:s resultat för det andra kvartalet 2020. Dessutom kommer presentationsmaterial och ”Fact Book” att finnas tillgängliga på sebgroup.com/sv/ir. I samband med kommunikén inbjuds till följande informationstillfälle. Givet rådande omständigheter arrangeras resultatpresentationen i form av en telefonkonferens. Telefonkonferens Tid: 09.30 Johan Torgeby, Verkställande direktör och koncernchef, och Masih Yazdi, Ekonomi- och finansdirektör, presenterar och kommenterar resultatet. Därefter blir det tillfälle att ställa frågor till Johan Torgeby, Masih Yazdi och Christoffer Geijer, chef för Investor Relations. Media kan följa presentationen i direktsändning på sebgroup.com/sv/ir, där den också kommer att finnas tillgänglig i efterhand. Presentationen hålls på engelska. Analytiker som vill delta kan ringa 08-506 921 85, och ange konferens-id: 6967887, minst 10 minuter innan konferensen börjar. För media finns det möjlighet att boka telefo

DEN PARTIELLA DELNINGEN AV METSO OCH SOLIDIUMS AVYTTRING AV NELES AKTIER TILL VALMET HAR FULLBORDATS1.7.2020 13:04:23 CESTPressmeddelande