Lidl Sverige

Lidl Sverige lanserar en exklusiv kollektion med stylingverktyg för håret

Dela
Lidl och Rita Ora vill visa hur enkelt det är att lyckas med hårstyling hemma. ”New styles everyday” är en exklusiv kollektion som består av högkvalitativa verktyg för alla tillfällen – till ett lågt pris.
Lidl och brittiska popstjärnan Rita Ora lanserar nu en exklusiv kollektion med stylingverktyg.
Lidl och brittiska popstjärnan Rita Ora lanserar nu en exklusiv kollektion med stylingverktyg.

Lidl och brittiska popstjärnan Rita Ora lanserar nu en exklusiv kollektion med stylingverktyg. Den nya kollektionen går under namnet ”New Styles Everyday” och vill visa att varje look, vare sig den är avslappnad eller glamorös, enkelt kan stylas hemma med de nya produkterna från Lidls kollektion av stylingverktyg.

Lanseringen består av kraftfulla verktyg för flera användningsområden. Totalt lanseras 4 artiklar, bland annat en varmluftsborste för extra mycket volym och en praktisk locktång.

– Rita Ora är en mångsidig artist som på kort tid även etablerat sig som en global trendikon. Vi är glada över att få presentera denna kollektion och lyfta vårt sortiment av uppdaterade livsstils- och skönhetsprodukter för alla tillfällen. Den här kollektionen går hand i hand med vår ständiga strävan att erbjuda högsta kvalitet till branschens lägsta pris, säger Oskar Hjertsäll, Head of Non Food på Lidl Sverige.

Här är produkterna från New styles everyday-kollektionen:

  • Hårfön 249 kr
  • Konisk locktång 249 kr
  • Volym-varmluftsbortse 299 kr
  • Hårborste 29,90 kr

Nyckelord

Kontakter

Vid övriga frågor (kundtjänst)

http://www.lidl.se

Tel:020-190 80 70

Bilder

Lidl och brittiska popstjärnan Rita Ora lanserar nu en exklusiv kollektion med stylingverktyg.
Lidl och brittiska popstjärnan Rita Ora lanserar nu en exklusiv kollektion med stylingverktyg.
Ladda ned bild

Om

Lidl Sveriges första butiker slog upp dörrarna i september 2003 och sen dess har vi utmanat marknaden. Idag har vi vuxit till en dagligvarukedja att räkna med, med 204 butiker i Sverige från Trelleborg i söder till Boden i norr. Sammanlagt arbetar drygt 5000 personer på Lidl Sverige. Vårt huvudkontor ligger i Barkarbystaden i Järfälla kommun och vi har tre centrallager belägna i Halmstad, Rosersberg och Örebro. Lidl har fyra fastighetskontor som är placerade i Stockholm, Göteborg, Örebro och Malmö.

Följ Lidl Sverige

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från Lidl Sverige

Lidl lanserar UEFA EURO 2024TM-kampanj: Lidl Kids Team4.3.2024 08:00:00 CET | Pressmeddelande

Idag startar Lidl, officiell partner till UEFA EURO 2024TM, Lidl Kids Team-programmet, en kampanj där över 1 100 barn får chansen att vara en officiell UEFA EURO 2024 matchknatte. Samtidigt lanserar Lidl sin tävling i Sverige där vårdnadshavare till barn mellan 6 och 10 år kan anmäla sitt barn för att vinna en av 11 platser i Lidl Kids Team. Via Lidl Plus-appen kan vårdnadshavare fylla i anmälningsformulären och vinnarna kommer att utses slumpmässigt.

Matriket manifesterar betydelsen av svenskt27.2.2024 08:00:00 CET | Pressmeddelande

Matriket är idag det varumärke som har det bredaste sortimentet med enbart produkter Från Sverige. Under mars sänker Lidl priset på alla Matriket-produkter med minst 20 procent för att ännu fler hushåll ska upptäcka den höga kvaliteten och det breda utbudet av svenska livsmedel. Ett år efter lanseringen av Lidl Sveriges varumärke “Matriket” finns det cirka 200 Matriket-produkter i Lidls sortiment – allt från yoghurt och havrekuddar till falukorv och matvete.

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye