Lidl Sverige

Lidls Bella Goldman årets kund på SPINN

Dela
Igår kväll samlades den svenska PR-branschen för att utse de senaste två årens mest framgångsrika PR-kampanjer. På galan belönades också även årets kund. Till årets kund utsågs Bella Goldman, Lidl Sveriges Varumärkes-, CSR- och Kommunikationsdirektör.
Lidls Varumärkes-, CSR, och Kommunikationsdirektör Bella Goldman utsedd till årets kund på SPINN
Lidls Varumärkes-, CSR, och Kommunikationsdirektör Bella Goldman utsedd till årets kund på SPINN

Motiveringen löd:

Utifrån initierade insikter och ett strategiskt budskapsarbete, har årets pristagare lyckats väcka uppmärksamhet och skapat engagemang, men framför allt fått människor att förstå och tycka om företaget. Årets kund är Bella Goldman på Lidl.

- Jag är otroligt stolt över utmärkelsen, det är ett fint bevis över det enträgna arbete som vi på Lidl Sverige och kommunikationsavdelningen bedrivit under de senaste åren. Tillsammans har vi gjort skillnad och bidragit till att fler svenska konsumenter upptäckt Lidl, säger Bella Goldman, Varumärkes-, CSR- och Kommunikationsdirektör vid Lidl Sverige.

SPINN är den svenska PR-branschens årliga utmärkelse som belönar framgångsrika PR-kampanjer och initiativ som gjort skillnad.

Kontakter

Bilder

Lidls Varumärkes-, CSR, och Kommunikationsdirektör Bella Goldman utsedd till årets kund på SPINN
Lidls Varumärkes-, CSR, och Kommunikationsdirektör Bella Goldman utsedd till årets kund på SPINN
Ladda ned bild

Om

Lidl Sveriges första butiker slog upp dörrarna i september 2003 och sen dess har vi utmanat marknaden. Idag har vi vuxit till en dagligvarukedja att räkna med, med 204 butiker i Sverige från Trelleborg i söder till Boden i norr. Sammanlagt arbetar drygt 5000 personer på Lidl Sverige. Vårt huvudkontor ligger i Barkarbystaden i Järfälla kommun och vi har tre centrallager belägna i Halmstad, Rosersberg och Örebro. Lidl har fyra fastighetskontor som är placerade i Stockholm, Göteborg, Örebro och Malmö.

Följ Lidl Sverige

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från Lidl Sverige

Lidl förlänger prissänkningen på Matriket till sista april2.4.2024 08:00:00 CEST | Pressmeddelande

Genom att samla majoriteten av det Från Sverige-märkta sortimentet under ett och samma varumärke har Lidl gjort det enkelt för de svenska hushållen att välja svenska livsmedel. För att öka de svenska hushållens medvetenhet kring svenskproducerad mat och uppmuntra till fortsatt konsumtion av svenska livsmedel förlänger Lidl sin prissänkning på hela Matriket-sortimentet april ut. Via en kupong i medlemsklubben Lidl Plus kan kunderna handla Matriket-produkter till minst 20 procents rabatt vid ett köptillfälle i veckan.

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye