Lili & Susie med Suzzie Tapper i Bingolotto

Popdrottningarna och 80-talsikonerna som åter fann rampljuset efter deras succémedverkan i ”Så mycket bättre” är lika heta nu som då. Utöver det senaste låtsläppet, ”Tycker om dig”, släppte systrarna singeln ”Drömmar” ihop med låtskrivaren tillika popartisten Suzzie Tapper så sent som i november. Den 6 mars gästar alla tre BingoLotto!

Lili & Susie Foto:Peter Knutson

Lili & Susie Foto:Peter Knutson

Malena Ernman & Philip Jalmelid i Bingolotto12.5.2022 17:04:09 CEST | Pressmeddelande

Med sina enastående röster har både Malena Ernman och Philip Jalmelid en förmåga att fullständigt trollbinda sin publik. Malena är sedan länge etablerad som en av Operasveriges största stjärnor, medan Philip ständigt briljerar i de största av succémusikaler. I sommar är Malena och Philip aktuella med finalföreställningarna av den hyllade uppsättningen ”Så som i Himmelen”. Den 15 maj gästar de BingoLotto!