Limiterade smycken av Yasar Aydin för Halebop

Nu släpper Halebop ett nytt lyxigt limited drop – The Jewelry Pack. I detta släpp har ett fåtal kunder möjligheten att lägga vantarna på handgjorda smycken i återvunnet 925 sterlingsilver från den hypade smyckesdesignern Yasar Aydin, till ett värde av 3 750 kr för halsbandet och 3 500 kr för örhängena. Dealen släpps den 27 oktober på halebop.se.

Halebops Limited Drop med smycken av Yasar Aydin.

Det är de första kunderna som köper en Samsung Galaxy Z Flip 3 eller Samsung Galaxy S21 + med abonnemanget Halebop 15 GB som får smycke på köpet. Det limiterade släppet består av ett halsband och ett par örhängen som båda är handgjorda i återvunnet 925 sterlingsilver. Men det gäller att vara snabb – smyckena släpps endast i 10 upplagor av varje.

– Yasars smycken har stått på min, och väldigt många andras, önskelistor länge nu. Därför känns det extra kul att Halebop nu får vara en del av hans skapande. Att göra ett samarbete med så här maxade smycken är dröm och jag gissar att dealen kommer sälja slut innan jag hinner säga bling, säger Johanna Sahlman, Head of Halebop.

Yasar Aydin är en Stockholmsbaserad smyckesdesigner. I sitt skapande inspireras han av klassiska och traditionella former som han omtolkar till nutida design. Aydin strävar efter nytänkande kring former, detaljer och tekniska lösningar i sina smycken. Han lägger alltid stort fokus på hantverket och arbetar mestadels i ädelmetallen sterlingsilver 925. Hans exklusiva smycken säljs bland annat på JUS.

– Halebop har alltid varit grymt duktiga på att uppmuntra kreativitet och nytänkande, vilket är något jag värderar högt i mitt eget arbete. Därför var det en ära att få samarbeta med Halebop och bjuda in deras kunder i min designvärld, säger Yasar Aydin.

I droppet ingår en Samsung Galaxy Z Flip 3 eller en Samsung Galaxy S21 + med ett 15 GB-abonnemang samt handgjorda smycken i återvunnet 925 sterlingsilver. The Jewelry Pack släpps i ett fåtal exemplar den 27 oktober på www.halebop.se

Maria Hazard, presskontakt Halebop, maria.hazard@obeyapr.se, 070-335 90 70