​Lisa Thorén blir ny Marketing, PR & Communications Manager på Clarion Hotel Post

Clarion Hotel Post har rekryterat Lisa Thorén som ny Marketing, PR & Communications Manager. Lisa kommer senast från en tjänst som Marketing Director på Sankt Jörgen Park Resort i Göteborg.

Lisa Thorénsom tar över rollen som marknadschef när Sofia Wackling går vidare till nya utmaningar utanför hotellbranschen. Lisa har varit på Sankt Jörgen Park sedan öppningsåret 2008 och har varit ledande i att bygga upp resorten som ett starkt premium varumärke, skapa awareness och driva lönsamhet. Hon har en gedigen kunskap från såväl marknadsföring, kommunikation och sälj som lång erfarenhet från hotellbranschen. Lisa har även tidigare arbetat med reklam, events och kampanjer mot kända varumärken och företag.

Jag känner mig jättetaggad på att kliva ombord på Clarion Hotel Post. Det är en fantastiskt spännande och lockande verksamhet som jag ser fram mot att bli en del av, säger Lisa Thorén.

Lisa är målmedveten, energisk och driven och vi är övertygade att Lisa är helt rätt person för att fortsätta utveckla Clarion Hotel Post och våra varumärken mot nya mål, säger Fredrik Blomberg VD på Clarion Hotel Post

Lisa tillträder tjänsten på Clarion Hotel Post under våren 2016.