Livsmedelsvarumärket "Paolos" avbryter alla samarbeten med Paolo Roberto

Företaget Peoples Kitchen Concept AB som står bakom livsmedelsvarumärket "Paolos" meddelar idag att de avbryter alla samarbeten med Paolo Roberto med omedelbar verkan.

Vi avbryter alla samarbeten med Paolo Roberto med omedelbar verkan. Han kommer inte längre att vara varken delägare eller verksam i företaget från och med nu, säger Dani Evanoff, VD i Peoples Kitchen Concept AB samt Evanoff Group.

Vi ser oerhört allvarligt på den oförsvarliga handlingen som Roberto gjort sig skyldig till och tar avstånd från både honom som person och all form av brottslighet, fortsätter Dani Evanoff.

Livsmedelsvarumärket "Paolos" ägs av företaget Peoples Kitchen Concept AB som sedan slutet av 2017 är en del av företagsgruppen Evanoff Group.

Paolo Roberto har ingen koppling till Evanoff Groups övriga verksamhet. Robertos engagemang har varit isolerade till ett begränsat antal åtaganden inom Peoples Kitchen Concept AB där han fram till nu varit en liten minoritetsägare.