​Loket tillbaka i BingoLotto!

Mr BingoLotto, Leif ”Loket” Olsson hoppar in som ersättare under tre veckor framöver

Loket är tillbaka! Javisst, Ingvar tar några veckor välförtjänt semester och då passar Mr BingoLotto, Leif ”Loket” Olsson, på att hoppa in som ersättare under tre veckor framöver. ”Nya” Vikingarna har nypremiär i BingoLotto – dansbandskungarnas dansbandskungar och dessutom uppträder Krista Siegfrids.

Nya Vikingarna och Krista Siegfrids

I höstas fick vi veta att Vikingarna återigen skulle kasta skutan i sjön, nu med nya sångaren Kenneth Wahlberg och under namnet Nya Vikingarna. Fastän Christer Sjögren utesluter dock inte enstaka konserter i framtiden. Dessutom stundar ny skiva och en turné under 2017 är under uppsving. På söndag får du ett smakprov.

Krista Siegfrids representerade Finland i Eurovision Song Contest 2013 och nu tävlar hon i svenska Melodifestivalen med låten "Snurra min jord”. Men först uppträder hon i BingoLotto.

Leif ”Loket” Olsson och Robert Wells

Äntligen får vi skåda Loket i rutan igen. Det är alltid en fröjd att höra Leif ropa ut bingonummer med en känsla lik fågelsång om våren. För att inte tala om att hans oefterhärmligt charmiga sätt att skoja med telefonörer som ringer in till programmet. Husbandet under Lokets återkomst leds av den ständigt hårfagre rapsodirockaren Robert Wells.

BingoLotto – Söndag 5 februari kl. 18 i TV4.