Luren på köpet hos Halebop

Under åtta veckor, med start idag, ger Halebop för första gången bort mobilen till de som tecknar Halebop-abonnemang och får därmed också supertäckning (Telias nät). Telefonerna som går att välja mellan är iPhone 7, Xiaomi MI 10T LITE, Galaxy A51 och Sony Xperia L4.

– Hårda julklappar smäller högre än det mesta, så varför inte kombinera det med en klapp som också gör att du också kan hålla kontakten med din mormor och ditt kompisgäng? Oavsett hur ledigheten brukar spenderas så kommer det att bli en annorlunda jul i år för de flesta, säger Johanna Sahlman, Head of Halebop.

Erbjudandet om luren på köpet finns på halebop.se mellan den 23 november till den 15 januari. Det innefattar mobilerna iPhone 7, Xiaomi MI 10T LITE, Galaxy A51 och Sony Xperia L4 vid teckning av abonnemangen Halebop 15GB, 30GB och 60GB med bindningstid på 24 månader.

– Vi har verkligen tagit i från tårna. Att få en mobil på köpet är en riktigt bra deal. Att dessutom slippa dålig täckning och låg hastighet i mobilnätet när du streamar och snackar är en rejäl bonus, men så har vi också Sveriges nöjdaste kunder, berättar Johanna Sahlman.

Halebop har en lång historia av att lägga manken till för att få nöjda kunder. Tidigare i höst utsågs operatören för elfte gången på tretton år till vinnare i kundnöjdhet i Svenskt Kvalitetsindex (SKI) årliga mätning.

­– Om du stör dig på att din mamma fortfarande går runt med en trasig mobil eller att ditt barn inte går att nå för att batteritiden tar slut för snabbt så ska du slå till nu. För ett riktigt bra pris kan du ge bort en uppskattad present till någon du tycker väldigt mycket och samtidigt ge dig själv sinnesro, avslutar Johanna Sahlman, Head of Halebop.

Maria Hazard, presskontakt Halebop, maria.hazard@obeyapr.se

Halebop är ett varumärke inom TeliaCompany. Vi är en av de största mobiloperatörerna på Svenska marknaden och använder Telias nät för våra tjänster.

Halebop och Samsung Nordics bjuder in till kryptisk tävling – knäck koden och vinn mobil18.1.2024 15:02:48 CET | Pressmeddelande

There is a new Samsung in town. Den 17 januari släpptes den nya Samsung Galaxy S24-trion för världen att se första gången. I helgen lanserar Halebop, tillsammans med Samsung Nordics, en tävling där svenskarna kan vinna nya Samsung Galaxy S24 Ultra genom att knäcka koden. Tävlingen går live fredag den 19 januari kl. 12.00 på halebop.se/unlock och i Mall of Scandinavia.

Varannan person stör sig på telefonsamtalen i det offentliga rummet19.10.2023 07:03:00 CEST | Pressmeddelande

Trängsel, förseningar och inte minst högljudda telefonsamtal i kollektivtrafiken är vardag för många. Samtalsrapporten, framtagen av Halebop, har tittat närmre på svenskarnas mobilvanor och hittat att drygt varannan person stör sig på telefonsamtal i det offentliga rummet. Detta samtidigt som samma rapport visar att telefonsamtalet har positiva effekter på människans välmående.