Månadsfinal i BingoLotto

Jazzsångerskan Caroline Wennergren och pianotalangen David Carbe

Årets första Månadsfinal i BingoLotto! Bered dig på en kavalkad av gäster, artister, spel och nöje! Ingvar har laddat upp med den jazzsångerskan Caroline Wennergren och pianotalangen David Carbe i musikväg. Spånarna återvänder – med Annika Andersson och Thomas Petersson i spetsen – flankerade av magikern och komikern Stefan Odelberg.

David Carbe agerar även kapellmästare och leder husbandet.

Spånarna och Stefan Odelberg

Caroline Wennergren debuterade i i TV4:s Sikta mot stjärnorna 2002 där hon slutade tvåa. Bara 19 år gammal slog hon tre år senare igenom med dunder och brak i Melodifestivalen med bossanovalåten ”A different kind of love”.

Stefan Odelberg gör bland mycket annat succé med sina krogshower ”En talk talk show” i Göteborg, med nya gäster i varje föreställning. Han är dessutom en veteran i BingoLotto-sammanhang – under Marie Serneholts tid som programledare agerade han mer eller mindre sidekick under en hel säsong. Nu återvänder han som panelgäst i Spånarna tillsammans med Annika Andersson och Thomas Petersson.

Husbandet leds av pianotalangen David Carbe, från Kungälv, känd för BingoLotto-tittaren sedan tidigare.

BingoLotto – Söndag 29 januari kl. 18 i TV4.