Månadsfinal i BingoLotto

Jazzsångerskan Caroline Wennergren och pianotalangen David Carbe

Årets första Månadsfinal i BingoLotto! Bered dig på en kavalkad av gäster, artister, spel och nöje! Ingvar har laddat upp med den jazzsångerskan Caroline Wennergren och pianotalangen David Carbe i musikväg. Spånarna återvänder – med Annika Andersson och Thomas Petersson i spetsen – flankerade av magikern och komikern Stefan Odelberg.

David Carbe agerar även kapellmästare och leder husbandet.

Spånarna och Stefan Odelberg

Caroline Wennergren debuterade i i TV4:s Sikta mot stjärnorna 2002 där hon slutade tvåa. Bara 19 år gammal slog hon tre år senare igenom med dunder och brak i Melodifestivalen med bossanovalåten ”A different kind of love”.

Stefan Odelberg gör bland mycket annat succé med sina krogshower ”En talk talk show” i Göteborg, med nya gäster i varje föreställning. Han är dessutom en veteran i BingoLotto-sammanhang – under Marie Serneholts tid som programledare agerade han mer eller mindre sidekick under en hel säsong. Nu återvänder han som panelgäst i Spånarna tillsammans med Annika Andersson och Thomas Petersson.

Husbandet leds av pianotalangen David Carbe, från Kungälv, känd för BingoLotto-tittaren sedan tidigare.

BingoLotto – Söndag 29 januari kl. 18 i TV4.

We Are Voice med Mölndals Kammarkör i Bingolotto11.12.2018 07:00Pressmeddelande

På söndag bjuder Rickard Olsson in We Are Voice med Mölndals Kammarkör till BingoLotto. Vännerna Martin Rolinski, Simon Ljungman och Fredrik Berglund kläckte idén om We Are Voice, en gemensam mötesplats för körmedlemmar och körledare som skulle underlätta kommunikation, interaktion och repetition. We Are Voice vill få fler människor att sjunga tillsammans och är en unik konsertupplevelse där alla på konserten är medverkande, ingen är publik utan alla interagerar med varandra. Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson. BingoLotto – Söndag 16 december kl. 18 i TV4.