Månadsfinal i BingoLotto

På söndag gästar barnartisten Agnes Frisk och den Melodifestivalaktuella Mimi Werner BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Lotta Engberg.

Mimi Werner - Foto: Peter Knutson

Werner och Frisk

Mimi Werner, 27, är en svensk pop- och countryartist. Hon fick hon sitt första skivkontrakt 2015 varpå hon for till Nashville för spela in sin första EP. Hennes debutsingel Forever again släpptes samma år. Mimi Werner debuterade i Melodifestivalen 2016 och är nu aktuell i årets Melodifestival med låten ”Songburning”. Direkt efter Mello släpper hon ett nytt album och på söndag gästar hon BingoLotto.

På söndag gör Agnes Frisk, en av Helsingborgs stora musiktalanger, sin tv-debut i BingoLotto när hon framför sin senaste låt ”Wake up". Agnes är en talang utöver det vanliga. Den här unga veteranen debuterade redan som sjuåring och nu har hon skivkontrakt som elvaåring.

Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Lotta Engberg.

BingoLotto – Söndag 28 januari kl. 18 i TV4.

Mimi Werner - Foto: Peter Knutson

John Lundvik i BingoLotto15.1.2019 11:43:30Pressmeddelande

På söndag bjuder programledare Rickard Olsson in artisten och låtskrivaren John Lundvik till BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund. Artisten, sångaren och låtskrivaren John Lundvik fick han sitt stora genombrott 2010 efter att tillsammans med Jörgen Elofsson skrivit Kronprinsessan Victorias och Daniels bröllopsgåva "When You Tell The World You're Mine". Låten framfördes av Björn Skifs och Agnes och kom att nå stora framgångar på Svensktoppen. John är aktuell med bidraget Too late for love i Melodifestivalen 2019. Rickard Olsson är kvällens programledare och BingoLottos husband leds av Mattias Bylund. BingoLotto – Söndag 20 januari kl. 18 i TV4.