Månadsfinal i BingoLotto

På söndag gästar barnartisten Agnes Frisk och den Melodifestivalaktuella Mimi Werner BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Lotta Engberg.

Mimi Werner - Foto: Peter Knutson

Werner och Frisk

Mimi Werner, 27, är en svensk pop- och countryartist. Hon fick hon sitt första skivkontrakt 2015 varpå hon for till Nashville för spela in sin första EP. Hennes debutsingel Forever again släpptes samma år. Mimi Werner debuterade i Melodifestivalen 2016 och är nu aktuell i årets Melodifestival med låten ”Songburning”. Direkt efter Mello släpper hon ett nytt album och på söndag gästar hon BingoLotto.

På söndag gör Agnes Frisk, en av Helsingborgs stora musiktalanger, sin tv-debut i BingoLotto när hon framför sin senaste låt ”Wake up". Agnes är en talang utöver det vanliga. Den här unga veteranen debuterade redan som sjuåring och nu har hon skivkontrakt som elvaåring.

Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Lotta Engberg.

BingoLotto – Söndag 28 januari kl. 18 i TV4.

Mimi Werner - Foto: Peter Knutson

BingoLottos Nyårsbingo!28.12.2017 07:00Pressmeddelande

Välkommen på nyårsfest! Lotta Engberg håller dig sällskap under nyårsafton med bingo, spännande artister och vinster för totalt 31 miljoner. Miljonhjulet snurrar hela kvällen och vi gästas av Tomas Pettersson, Agneta Sjödin, Elisabeth Andreassen, Johan Östling m.fl. Uppträder gör Lasse Stefanz, Boris René, Peter, Bruno & Matilda, Jemima Hicintuka och Gunhild Carling. Dessutom kommer de svenska succétvillingarna SkillTwins.

Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 23 december 201723.12.2017 23:52Pressmeddelande

Ny rekordförsäljning även i år. BingoLottos Uppesittarkväll gav mer än 42 miljoner kronor till svenskt föreningsliv! Lotta gjorde ett strålande program tillsammans med alla gäster och skänkte glädje till många vinnare. Fler än ofattbara 500 000 vinster har delats ut under kvällen, det är fler än 2000 vinster per minut under programmet. BingoLottos Uppesittarkväll är en tradition som växer sig starkare för varje år och i vartannat hushåll i Sverige har det i kväll spelats på bingolotter.