Måns Zelmerlöw ger extra konsert på Papas i Båstad och släpper musikvideo

Igår 4 juli vad det nypremiär för Måns Zelmerlöws turné “Måns Zelmerlöw & The Agreements Unmasked Tour 2.0” i Båstad. Turnén som inleddes i Lund i maj har haft några veckors ledigt och nypremiären igår gav mersmak och nu kl 10:00 släpps biljetterna till ytterligare ett datum till Papas i Båstad den 19 juli.

Måns har under ledigheten inte legat på latsidan utan har under perioden släppt en ny singel och spelat in en video och hunnit vara på Gotland för att spela in för TV4's Så Mycket Bättre som vi ser i höst. Videon till nya singeln blir klar i veckan och har premiär på YouTube till helgen. Låten “What You Were Made For” är från det kommande albumet som planeras släppas under 2023. Till skillnad från Måns tre tidigare album har det nya ett sound inspirerat av sent 80 och tidigt 90-tal.

Turnédatum Måns Zelmerlöw & The Agreements Unmasked Tour 2.0 kan ses på följande platser framöver.

4/7 Båstad, Papas Garden
9/7 Borgholm, Solliden Slott
12/7 Uppsala, Parksnäckan
16/7 Svedala Sommarrock
17/7 Bjärred, Bjärreds Station
18/7 Båstad, Papas
19/9 Båstad, Papas * EXTRA
21/7 Karlshamn, Bryggfesten
22/7 Sundsvall, Torgfesten
24/7 Lidköping, Läckö Slott
29/7 Strömsholm Slott
5/8 Vagnhärad Tullgarns Slott
19/8 Stockholm, Rosendals trädgård
28/8 Olofström, Holjes Park
3/9 Falun, Granny Goes Street
24/9 Västerås, Steam Hotel

Köp biljetter här.

För mer information och kontakt med Måns Zelmerlöw hör av er till oss.

Melanie Wehbe släpper ny singel och medverkar Live på Pridefestivalen5.8.2022 10:20:40 CEST | Pressmeddelande

"Jag är så taggad att få uppträda igen på stora scenen i Pride Park på Stockholm Pride. Jag kommer bjuda på en längre spelning med både de släppta och osläppta låtarna från min kommande debut Ep!” - Melanie Wehbe Den 16 September släpper Melanie Wehbe äntligen sin debut-EP Bloom, men redan nu får vi höra låten som gett namnet på hela resan. Eleganta Bloom släpps idag 5:e augusti och kommer firas med en spelning på Stockholm Pride imorgon lördag i Pride Park på stora scenen. Det blir även första gången en livepublik kommer få höra alla låtarna från kommande EPn. ”Jag har börjat se livet som en blomma. Alla människor behöver tid, ljus, frihet och näring för att blomma. Samtidigt som det är en del av livet att vissna några gånger på vägen för att sedan lära sig och växa starkare än någonsin.” - Melanie Wehbe Nya singeln Bloom är skriven av Melanie Wehbe, Patrik Jean, Herman Gardarfve, Helmer Norrby, Erik Paganelli och ges ut på egna skivbolaget Melanie Wehbe. Lyssna här på nya singeln Blo