Måns Zelmerlöw och Per Andersson i Bingolotto

Nu på söndag får vi storartat besök av Måns Zelmerlöw och Per Andersson. De kommer bjuda oss på en försmak från deras kommande julshow, ”Tomten och Bocken – En slags Julshow” som går på Hamburger Börs under november och december. Den 8 november, kl. 18.00 i Bingolotto på TV4

Foto:Peter Knutson

Både Måns och Per har besökt programmet ett flertal gånger, men denna gången blir det som en duo. En duo som verkligen har kemi!

MÅNS ZELMERLÖW
Måns är en av våra mest folkkära artister som agerat både programledare såväl som en av landets främsta pop-, schlager- och musikalartister.

2015 vann han Melodifestivalen med låten "Heroes", som idag har streamats 20 miljoner gånger på Spotify. Senare samma år vann han även Eurovision Song Contest-finalen!

PER ANDERSSON

Per Andersson är en av Sveriges mest hyllade komiker och skådespelare. Han har bl. a medverkat i TV-programmen Grotesco, Parlamentet, Melodifestivalen och Julkalendern.

Tidigare i år fick även Per årets Lisebergsapplåd, en utmärkelse som delas ut varje år ut till “någon som gjort Sverige gladare”.Han överraskades med priset under sommarens finalsändning av "Lotta på Liseberg" på TV4. Tidigare har priset gått till bl a Lill Lindfors, Povel Ramel, Astrid Lindgren, Per Gessle, Håkan Hellström och Sven-Bertil Taube.

TOMTEN OCH BOCKEN

Om sin julshow säger Måns och regisörren

”Jag är så glad att vi nu kan släppa fler föreställningar till Tomten och Bocken! Vi behöver alla få skratta och underhållas och det blev så tydligt när vi släppte de första föreställningarna i fredags. Både jag och Per längtar så mycket!” – säger Måns Zelmerlöw

”Det blir musik, show, skratt, överraskningar och lite naket, med två favoriter på en underbar scen. Jag kan inte tänka mig något sundare för själen just nu.” – säger Edward Af Sillén

”Tomten och Bocken – en slags Julshow” har premiär den 13 november och går under november och december på Hamburger Börs.

Men först ska de gästa Bingolotto Den 8 november, kl. 18.00 i Bingolotto på TV4

Foto:Peter Knutson