Martin Stenmarck i Bingolotto

Den här veckan gästas Rickard Olsson av den folkkära sångaren och artisten Martin Stenmarck, högaktuell med nya singeln Du och jag. Husbandet leds av Mattias Bylund.

Den här veckan gästas vi av den folkkära sångaren och artisten Martin Stenmarck, högaktuell med nya singeln Du och jag. Husbandet leds av Mattias Bylund.

Martin Stenmarck har firat framgångar som både musikalartist och sångare. Som sångare har han bland annat vunnit Melodifestivalen 2005, med låten Las Vegas. Martin fick även äran att representera Sverige vid Eurovision Song Contest. Han har gett ut åtta soloskivor sedan debuten 2001 och slog igenom på allvar med sin singeln 7milakliv från albumet 9 sanningar och en lögn.

BingoLotto – Söndag 2 september kl. 18 i TV4.

John Lundvik i BingoLotto15.1.2019 11:43:30Pressmeddelande

På söndag bjuder programledare Rickard Olsson in artisten och låtskrivaren John Lundvik till BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund. Artisten, sångaren och låtskrivaren John Lundvik fick han sitt stora genombrott 2010 efter att tillsammans med Jörgen Elofsson skrivit Kronprinsessan Victorias och Daniels bröllopsgåva "When You Tell The World You're Mine". Låten framfördes av Björn Skifs och Agnes och kom att nå stora framgångar på Svensktoppen. John är aktuell med bidraget Too late for love i Melodifestivalen 2019. Rickard Olsson är kvällens programledare och BingoLottos husband leds av Mattias Bylund. BingoLotto – Söndag 20 januari kl. 18 i TV4.