Martin Stenmarck i Bingolotto

Den här veckan gästas Rickard Olsson av den folkkära sångaren och artisten Martin Stenmarck, högaktuell med nya singeln Du och jag. Husbandet leds av Mattias Bylund.

Den här veckan gästas vi av den folkkära sångaren och artisten Martin Stenmarck, högaktuell med nya singeln Du och jag. Husbandet leds av Mattias Bylund.

Martin Stenmarck har firat framgångar som både musikalartist och sångare. Som sångare har han bland annat vunnit Melodifestivalen 2005, med låten Las Vegas. Martin fick även äran att representera Sverige vid Eurovision Song Contest. Han har gett ut åtta soloskivor sedan debuten 2001 och slog igenom på allvar med sin singeln 7milakliv från albumet 9 sanningar och en lögn.

BingoLotto – Söndag 2 september kl. 18 i TV4.