Masergy Adds SD-WAN Go Managed Service for Next-Generation Networking

With Two SD-WAN Options, CIOs Gain Choice and Flexibility

DALLAS, May 23, 2017 (GLOBE NEWSWIRE) -- Masergy today unveiled SD-WAN Go, a major extension of its Software-Defined Platform. This dynamic network service is an agile and cost-effective solution that can be rapidly deployed at locations around the globe.

SD-WAN Go complements Masergy's existing SD-WAN Pro solution, giving customers two options to address any budget and connectivity requirement. Both services offer seamless integration with Masergy's Hybrid Networking solutions.

Most SD-WAN solutions are proprietary and lock customers into a single vendor or technology approach. Only Masergy's managed SD-WAN services let customers reap the benefits of SD-WAN while reducing the risk of an "all-or-nothing" solution.

"Adopting SD-WAN Go is like moving from a paper map to Google Maps. We give users real-time visibility into their WANs," said Masergy CEO Chris MacFarland. "SD-WAN Go lets businesses rapidly and securely add locations and introduce network intelligence to meet their application performance needs."

SD-WAN Go lets companies use existing or new connections (private, dedicated, broadband or 4G) to securely tunnel and route data across the public Internet and over Masergy's Software-Defined Platform with:

• Zero-touch provisioning
  • WAN Optimization
  • Centralized policy and configuration management
  • Access agnostic
  • Secure local Internet offload
  • PoP-to-cloud SLAs

About Masergy
Masergy owns and operates the largest independent Software Defined Platform in the world, delivering hybrid networking, managed security and cloud communication solutions to global enterprises. Our patented technology, customizable solutions and unmatched customer experience are why a growing number of leading organizations rely on Masergy to deliver performance beyond expectations. Learn more about Masergy and follow us on our blog Transforming Enterprise IT, Twitter @Masergy, LinkedIn and Facebook.

Media Contacts:
Betsey Rogers for Masergy
BridgeView Marketing
603-886-7087
betsey@bridgeviewmarketing.com

Source: Masergy Communications Inc via Globenewswire

Karolinska Development's portfolio company Pharmanest changes name and signs licensing agreement15.10.2018 13:25Pressmeddelande

STOCKHOLM, October 15, 2018. Karolinska Development's portfolio company Phamanest changes its name to Palette Life Sciences. The company also announces a global licensing agreement with Nestlé Skin Health. Palette Life Sciences (former Pharmanest) has announced a licensing agreement with Nestlé Skin Health. The agreement gives Palette Life Sciences the worldwide commercialization and development rights for three products: Deflux®, Solesta® and BarrigelTM. The products are all based on the NASHATM (Non Animal Stabilized Hyaluronic Acid) technology. Palette Life Sciences will focus immediately on sales of Deflux and Solesta and will begin preparing for worldwide commercialization of Barrigel. Nestlé Skin Health will continue to manufacture the products on behalf of Palette Life Sciences. Palette Life Science will continue the development of SHACT under the name LidbreeTM. Lidbree will be submitted for European regulatory review later this year. Karolinska Development is a passive investo

ICONOVO TECKNAR AVTAL MED MCMASTER UNIVERSITY AVSEENDE UTVECKLING AV VACCIN MOT TUBERKULOS15.10.2018 09:00Pressmeddelande

Det innovativa, Lundabaserade medicinteknikföretaget Iconovo AB (publ) meddelar i dag att bolaget har skrivit samarbetsavtal med McMaster University i Kanada. Avtalet avser utveckling av en torrpulverberedning av inhalerbart vaccin mot tuberkulos som ska användas i Iconovos unika engångsinhalator ICOone. Iconovo kommer att ingå i ett tvärvetenskapligt forsknings- och utvecklingsprojekt som syftar till att ta fram nästa generations virusbaserade vaccin i pulverform som är stabilt i rumstemperatur. Att kunna transportera vaccin utan krav på kylförvaring är en förutsättning för att snabbt och effektivt nå ut till de behövande. I det projekt som nu påbörjas kommer Iconovos unika engångsinhalator ICOone att användas som testplattform för att underlätta en framtida kommersialisering och storskalig tillverkning. Projektet beräknas pågå i tre år och finansieras bland annat av den kanadensiska staten (CIHR/NSERC). Tuberkulos förekommer i hela världen och är en av de tio vanligaste dödsorsakerna

Stillfront Group AB: Babil Games lanserar Arab Gamers' League4.10.2018 10:02Pressmeddelande

PRESSMEDDELANDE 4 oktober 2018 Babil Games, en del av Stillfront Group, ökar affärstillväxten och lanserar Arab Gamers' League, AGL Babil Games, ett dotterbolag till Stillfront Group, inleder partnerskap med kreativa byrån Grape Creations i Dubai och lanserar Arab Gamers' League (AGL), en ny studio som fokuserar på att lansera så kallade 'social casual games' till MENA-regionen. Babil Games kontrollerar 51% av AGL och Grape Creations övriga 49%. Babil Games är ansvarig för verksamheten och sourcing av spel medan Grape Creations ansvarar för marknadsföring och distribution. "Vi är mycket glada över vårt inledda partnerskap med Grape Creations gällande lanseringen av Arab Gamers' League. AGLs fokus är att lansera nästa generations 'social casual games' till MENA-regionen", säger MJ Fahmi, VD för Babil Games. Babil Games kommer att fortsätta att fokusera på MMO-strategispel. Antalet anställda i Babil Games har fördubblats under det senaste året och studion kommer att flytta till ett nytt