MASSVIGSLAR UNDER WEST PRIDE

Fredag 9e juni arrangerar Bon Bon Bar i Göteborg massvigslar under West Pride. Konstnären och komikern Peter Apelgren står som ceremonimästare för hela evenemanget som bjuder på Drop-in vigslar såväl som förbokade vigslar.

MASSVIGSLAR UNDER WEST PRIDE

Mellan kl 12-17 blir det stämningsfulla, vackra och roliga vigslar i det designrosa Bon Bon Bar, så väl drop-in vigslar som förbokade.

Vi vill visa vårt engagemang gentemot såväl samkönade äktenskap som vanliga äktenskap och under West Pride är det ju en folkfest i stan, så det passar väldigt bra. Vi hoppas på stort deltagande och självklart bjuder vi på kostnadsfria vigslar som musik och enklare fotografering på plats, säger Fredrik Blomberg, VD, Clarion Hotel Post.

Varje par får ta med sig ett sällskap på max 50 personer att bevittna vigseln och de som eventuellt vill komma själva ordnar Bon Bon Bar vittnen på plats till vigseln. För att viga sig behöver man hindersprövning från Skatteverket samt giltig legitimation. Vikselförrätaren Maria Kornevik Jakobsson är på plats och genomför vigslarna.

För att komma i kontakt eller förboka vigsel eller bröllopsfest kan man kontakta Clarion Hotel Post.
Viglarna bör vara förregistrerade HÄR

BON BON LOVES YOU AND YOU AND YOU AND YOU