Mattias Karlsson möter Svenska Jägareförbundet i Nyköping

Mattias Karlsson, Sverigedemokraternas landsbygdspolitiska talesperson, kommer på tisdagen den 26 april till Södermanland och möter Svenska Jägareförbundet på Öster Malma i Nyköping.

Besöket pågår från kl. 12 imorgon tisdag och kommer bland annat att inkludera en nulägesrapport och aktuella jaktpolitiska frågor.

Det finns möjlighet för media att medverka under besöket, vid intresse kontakta Emma Kareld på pressavdelningen, 072-2436445 eller via kontaktuppgifter nedan.

Jimmie Åkessons vårtal 20225.5.2022 09:45:00 CEST | Pressmeddelande

På lördag kommer Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson hålla vårtal på partiets stora valkickoff i Stockholm. För att markera starten på valrörelsen håller Sverigedemokraterna sin största konferens någonsin. Efter talet kommer det finnas möjlighet att ställa frågor. Tid: Kl. 14.45, lördagen den 7 maj Plats: Stockholmsmässan, västra entrén Alla deltagare måste genomgå en säkerhetskontroll vid inpassering. Vänligen anländ i god tid för att hinna med detta. Närvaro anmäls på förhand till press@sd.se.