Med en liten tulipan…

Det är alltid synd om man missar någon viktig persons bemärkelsedag. Det kan handla om långa avstånd eller att man av annan orsak inte har möjlighet att uppvakta en vän eller en familjemedlem på deras bemärkelsedag. Det är klart man kan ringa eller skicka ett kort på posten men det är inte samma sak. Men visste du att man kan skicka blommor som når fram just på den rätta dagen?

Utbudet på blommor hos euroflorist.se är stort och där hittar du något som passar till alla tillfällen! Även om du råkar glömma att beställa innan den stora dagen så är det ingen fara. Euroflorist levererar samma dag och dessutom, runt hela världen!

Euroflorist

Euroflorist, det marknadsledande företaget inom blomsterförmedling i Europa, erbjuder ett enkelt, snabbt och smidigt sätt att skicka blommor. Du hittar passande blommor till alla tillfällen och i alla prisklasser hos den.  De har blommor som passar för romantiska tillfällen, för firande av födelsedag, till morsdag eller till en nybliven förälder. De har också blommor till sorgliga tillfällen, som kondoleans eller till en begravning. Du hittar även säsongsblommor till jul och påsk från euroflorist.

Euroflorist har ett stort nätverk av florister i 11 olika länder och utöver detta ingår de också i en internationell organisation vid namn Telefor International, vilket innebär att de faktiskt kan skicka färska blommor över hela världen. För leverans samma dag i Sverige behöver du beställa blommorna senast klockan 14 på vardagar och klockan 10 på lördagar.

Det är mycket enkelt att beställa blombud med Euroflorist. Börja med att gå in i deras webbutik där du kan välja blommor från det stora utbudet,i lugn och ro. När du valt blommor behöver du välja betalningsmetod och fylla i kontaktinformation och naturligtvis kan du skicka med en personlig hälsning till mottagaren. Efter detta skickas din beställning till en florist som binder buketten som sedan överlämnas med bud till mottagaren.

Euroflorist har gjort det möjligt att sprida kärlek med hjälp av deras vackra blommor och möjligheten till hemleverans. Att kika in i deras webbutik är mycket som att gå till en fysisk blombutik, men det sparar tid att kunna beställa blommor via din mobil eller dator. Dessutom kan du göra det vilken tid på dygnet som helst!

Blommor hos Euroflorist.se är dessutom fräscha, vackra och prisvärda. Du hittar både enkla och extravaganza buketter i utbudet, för varje tillfälle. Och glöm inte, du kan också beställa blommor hem till dig själv! Alla är värda en vacker bukett som piggar upp!