Mediackrediteringen till para-världcupen i längdskidor och skidskytte i Östersund öppnar

Ackreditering för media till para-världscupen i längdskidor och skidskytte i Östersund 12-19 januari 2019 är nu öppen för journalister, fotografer och övrig utsänd media.

Journalister och fotografer kan söka ackreditering här: https://response.questback.com/idrott/nordicskiingostersund2019

Deadline för ansökan är 10/1 2019.

Mer information om tävlingarna:

Urpremiär för Girl edition av succén Start Your Impossible Camp – i Stockholm den 8–9 juni5.6.2019 04:00:00 CESTPressmeddelande

Start Your Impossible Camp är ett läger för barn, unga och vuxna som är intresserad av att testa någon ny parasport eller fortsätta utvecklas i sin befintliga parasport. Det unika den 8-9 juni är att lägret hålls endast för tjejer. Med det här lägret är förhoppningen att fler tjejer får upp ögonen för parasport och i sin tur startar sin resa in i idrottsvärlden.