Melodifestivalaktuella Theoz till Trädgår´n i Göteborg!

Efter helgens två slutsålda konserter, för över 2000 personer, på Roda Rum i Mölnlycke är Theoz nu taggad på att återigen möta publiken i Göteborg. Med sig har han bland annat hiten “Som du vill” som gick hela vägen till finalen i Melodifestivalen 2022 och årets bidrag “Mer av dig” som slutade på en femte plats!

På TikTok och YouTube hittade Theoz sin digitala dansscen, med nu över 2,5 miljoner fans som följer och älskar varje (dans)steg han tar. 2018 blev hitsingeln ”Het” den näst mest sedda musikvideon på YouTube i Sverige och har idag över 14 miljoner visningar. Detta var även året Theoz blev nominerad i Guldtuben till både “Årets profil” och “Årets musical.ly”, samt kammade hem vinsten som “Årets stjärnskott” på Iconfest.

Han tog 2019 språnget över till de fysiska scenerna och mötte sin publik runtom i landet, något han älskar att göra!

Theoz har släppt ett flertal singlar, “Lately, “Het”, “The Best Girl in the World” och “Why, Why, Why” innan det var dags att släppa första EP:n “Min Theori”. 2020 såg vi honom som en av huvudrollerna i filmen Rymdresan, med bland annat Robert Gustafsson som motspelare. Sommaren 2022 medverkade Theoz på Diggiloo, Sveriges största sommarturné.

Plats: Göteborg - Trädgår’ns utescen
Datum: 20/8 - 2023
Arrangör: United Stage & Nöjet Konsert
Insläpp: 13.00