Miljonsnurr och stor bingofinal!

Vi avnjuter Wiktorias ljuva stämma i en splitterny singel samt även i dunderhiten ”Save me”.

Dags för grandios säsongsfinal av BingoLotto! Ingvar & Co slår på stora bingotrumman med Peder Lamm och Björn Hellberg i studion, kryddat med Wiktoria och Elisa Lindström på scen – addera därtill massor av utlottningar och snurr på Miljonhjulet hela kvällen.

Ackompanjerad av kapellmästaren Robert Wells bjuder Ingvar Oldsberg in till en kalastillställning av dundrande dignitet nu på söndag. Med 9,5 miljoner i vinstpotten, ett nästintill konstant snurrande miljonhjul och högst färgsprakande gäster + en massa skön sommarbingo kan vi inte vänta oss annat än en fulländad säsongsfinal av BingoLotto.

Ingvars evige vapendragare, tennisoraklet och Laholms hedersmedborgare nr 1 – Björn Hellberg – svischar förbi finalen för att flankera vännen Oldsberg. Dessutom slår sig antikexperten Peder Lamm ner för att dryfta gamla nyheter.

Vi avnjuter Wiktorias ljuva stämma i en splitterny singel och  i dunderhiten ”Save me”. Dessutom gästas programmet av Let’s dance-vinnaren och dansbandssångerskan Elisa Lindström.

BingoLotto – 19 juni kl 18.00 – i TV4.

BingoLottos Nyårsbingo!28.12.2017 07:00Pressmeddelande

Välkommen på nyårsfest! Lotta Engberg håller dig sällskap under nyårsafton med bingo, spännande artister och vinster för totalt 31 miljoner. Miljonhjulet snurrar hela kvällen och vi gästas av Tomas Pettersson, Agneta Sjödin, Elisabeth Andreassen, Johan Östling m.fl. Uppträder gör Lasse Stefanz, Boris René, Peter, Bruno & Matilda, Jemima Hicintuka och Gunhild Carling. Dessutom kommer de svenska succétvillingarna SkillTwins.

Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 23 december 201723.12.2017 23:52Pressmeddelande

Ny rekordförsäljning även i år. BingoLottos Uppesittarkväll gav mer än 42 miljoner kronor till svenskt föreningsliv! Lotta gjorde ett strålande program tillsammans med alla gäster och skänkte glädje till många vinnare. Fler än ofattbara 500 000 vinster har delats ut under kvällen, det är fler än 2000 vinster per minut under programmet. BingoLottos Uppesittarkväll är en tradition som växer sig starkare för varje år och i vartannat hushåll i Sverige har det i kväll spelats på bingolotter.