Miljonsnurr och stor bingofinal!

Vi avnjuter Wiktorias ljuva stämma i en splitterny singel samt även i dunderhiten ”Save me”.

Dags för grandios säsongsfinal av BingoLotto! Ingvar & Co slår på stora bingotrumman med Peder Lamm och Björn Hellberg i studion, kryddat med Wiktoria och Elisa Lindström på scen – addera därtill massor av utlottningar och snurr på Miljonhjulet hela kvällen.

Ackompanjerad av kapellmästaren Robert Wells bjuder Ingvar Oldsberg in till en kalastillställning av dundrande dignitet nu på söndag. Med 9,5 miljoner i vinstpotten, ett nästintill konstant snurrande miljonhjul och högst färgsprakande gäster + en massa skön sommarbingo kan vi inte vänta oss annat än en fulländad säsongsfinal av BingoLotto.

Ingvars evige vapendragare, tennisoraklet och Laholms hedersmedborgare nr 1 – Björn Hellberg – svischar förbi finalen för att flankera vännen Oldsberg. Dessutom slår sig antikexperten Peder Lamm ner för att dryfta gamla nyheter.

Vi avnjuter Wiktorias ljuva stämma i en splitterny singel och  i dunderhiten ”Save me”. Dessutom gästas programmet av Let’s dance-vinnaren och dansbandssångerskan Elisa Lindström.

BingoLotto – 19 juni kl 18.00 – i TV4.