Minerva Neurosciences to Present at Jefferies 2018 Global Healthcare Conference on June 6, 2018

WALTHAM, Mass., May 30, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- Minerva Neurosciences, Inc. (NASDAQ:NERV), a clinical-stage biopharmaceutical company focused on the development of innovative therapies to treat central nervous system (CNS) disorders, today announced that it will present at the Jefferies 2018 Global Healthcare Conference on June 6, 2018 at 9:00 a.m. Eastern Time.

The presentation will be webcast and accessible through the investor relations section of the Company's web site, http://ir.minervaneurosciences.com.

About Minerva Neurosciences

Minerva Neurosciences, Inc. is a clinical-stage biopharmaceutical company focused on the development and commercialization of a portfolio of product candidates to treat CNS diseases.  Minerva's proprietary compounds include: roluperidone (MIN-101), in clinical development for schizophrenia; MIN-117, in clinical development for major depressive disorder (MDD); seltorexant (MIN-202 or JNJ-42847922), in clinical development for insomnia and MDD; and MIN-301, in pre-clinical development for Parkinson's disease.  Minerva's common stock is listed on the NASDAQ Global Market under the symbol "NERV."  For more information, please visit www.minervaneurosciences.com

Contact :

William B. Boni
VP, Investor Relations/
Corp. Communications
Minerva Neurosciences, Inc.
(617) 600-7376

Source: Minerva Neurosciences, Inc. via Globenewswire

About GlobeNewswire

Subscribe to releases from GlobeNewswire

Subscribe to all the latest releases from GlobeNewswire by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from GlobeNewswire

Företrädesemission i Stockwik Förvaltning övertecknad mer än 5 gånger2.7.2020 21:20:00 CESTPressmeddelande

Stockwik Förvaltning AB (”Stockwik”) - noterat på Nasdaq OMX Stockholm Small Cap - har slutfört en företrädesemission, enligt ett erbjudande med teckningsperiod den 15 juni - 2 juli 2020, med en teckningsgrad på cirka 512,5 procent. En preliminär sammanräkning av resultatet i Stockwiks företrädesemission med sista dag för teckning den 2 juli 2020 visar att cirka 392 tusen aktier har tecknats med stöd av teckningsrätter, vilket motsvarar cirka 91,1 procent av de erbjudna aktierna i företrädesemissionen (430.237 aktier). Återstående aktier i företrädesemissionen har tecknats utan stöd av teckningsrätter. Sammantaget har cirka 1.813 tusen aktier tecknats utan stöd av teckningsrätter. Erbjudandet omfattade förutom nämnd företrädesemission om 430.237 aktier även en övertilldelningsemission om 64.535 aktier. Teckningsgraden i företrädesemissionen uppgick till cirka 512,5 procent. Företrädesemissionen inklusive övertilldelningsemissionen uppvisade en teckningsgrad på cirka 445,6 procent. Före

Inbjudan – SEB:s resultat för det andra kvartalet 20201.7.2020 14:19:00 CESTPressmeddelande