Minnesota Communication går samman med Stålmarck Live

Brand Engagementbyrån Minnesota växlar upp ytterligare och går samman med Stålmarck Live. Minnesotas erbjudande efterfrågas i allt större utsträckning och det finns ett behov av att utöka och vässa organisationen inför 2018. Stålmarck Live kommer att integreras i Minnesotas verksamhet från årsskiftet.

Minnesota Communication - part of Moment Group

- Vi har nyfiket följt varandra genom åren och efter att ha fört diskussioner under en tid var timingen nu rätt för båda parter, säger Andy Pimmeshofer, VD på Minnesota Communication. Genom sammanslagningen med erkänt duktiga Stålmarck Live förstärker vi nu ytterligare den kompetens och erfarenhet som många av våra kunder efterfrågar, fortsätter Andy.

- Jag har, framförallt de senaste åren, imponerats av Minnesota och deras satsning på Brand Engagement. De omnämns med stor respekt av både kunder och kollegor i branschen, säger Tomas Stålmarck, grundare av Stålmarck Live.

- När vi har funderat på nästa steg för Stålmarck Live har rätt sammanhang varit viktigast för oss. På Minnesota känns det varmt och familjärt samtidigt som de är mycket professionella vilket speglar det sätt som vi vill arbeta på, säger Frida Stålmarck, VD för Stålmarck Live.

- Känslan är att något riktigt stort är på gång och där vill vi vara med. De bästa spelarna skall spela i NHL och det gör vi nu, avslutar Tomas Stålmarck.

Stålmarck Live kommer att integreras i Minnesotas verksamhet från årsskiftet. Byrån kommer efter samgåendet att ha 30 medarbetare och samtliga utgår från Minnesotas kontor på Vasagatan i Stockholm.

För mer information, kontakta:

Andy Pimmeshofer, Minnesota Communication andy.pimmeshofer@minnesota.se +46 733 22 43 88
Tomas Stålmarck, Stålmarck Live tomas@stalmarcklive.se+46 760 24 33 60

Varumärken: 2Entertain, Ballbreaker, China Teatern, Cirkusbygningen, Golden Hits, Hamburger Börs, Hansen, Lisebergsteatern, Minnesota Communication, Oscarsteatern, Showtic.se, The Concept, Vallarnas friluftsteater, Wallmans, Wallmans Group

ÅRETS SOMMARTURNÉ - ROLANDZ ger sig ut på FULDANS TOUR 201820.4.2018 10:33Pressmeddelande

Den mest framgångsrika händelsen från Karlskoga, efter Bofors Järnbruk, ger sig äntligen ut på turné igen! Efter den formidabla succén i Melodifestivalen har grabbarna i bandet legat i hårdträning för att möta ett soligt sommarsverige. Bussen är tvättad, kostymen är struken och håret på trummis-Robban är om möjligt ännu större. Framförallt kommer det att glittras, paljettas och sprakas till ett jädra hålligång!