Missa inte Kostelic, Hudec och Myhrer på scen på Verandan 16.00!

Missa inte den sällsynta chansen att uppleva det här bandet samlat under alpina VM i Åre!

Missa inte Masters of Disaster at 16.00! Photo by Fredrik Tullin.

För första gången i Åre spelar Masters of Disaster på After-ski and Sports bar Verandan med start klockan 16.00 i eftermiddag med siktet inställt på att leverera sin bästa konsert nånsin.

Har du inte hört talas om Masters of Disaster? Du känner säkert igen bandets medlemmar i alla fall: André Myhrer, Ivica Kostelic, Jan Hudec och Matteo Malusa, alla prominenta skidåkare.

Bandet Masters of Disaster bildades redan vid Världscupfinalen i Lenzerheide 2013 då de spelade tillsammans. Nu är det dags för en återförening i Åre, ett tillfälle att inte missa!

Kvällens fest kommer med största säkerhet fortsätta på olika håll i Åre för att fira Lindsey Vonn och Aksel Lund Svindal, två spektakulära skidstjärnor och deras fantastiska karriärer.

Vad? Årets Live konsert med Masters of Disaster

Var? After-ski and Sportsbar Verandan, Åre

När? Söndag 10 februari klockan 16.00

Missa inte Masters of Disaster at 16.00! Photo by Fredrik Tullin.

Shiffrin siktar mot att försvara titeln - Hansdotter vill upprepa OS-succén16.2.2019 08:00:00Nyheter

Efter två intensiva veckor med tävlingar går vi in i avslutningshelgen med den disciplin som har det högsta tempot och de snabbaste och kortaste svängarna – det är dags för slalom! Damerna är först ut på lördagen och herrarna stänger alpina VM i Åre på söndagen. Shiffrin som stått högst upp på slalompallen sex av sju gånger i världscupen under säsongen är givetvis en storfavorit. Men utmanarna är många och de är rejält hungriga på seger.