Missa inte Kostelic, Hudec och Myhrer på scen på Verandan 16.00!

Missa inte den sällsynta chansen att uppleva det här bandet samlat under alpina VM i Åre!

Missa inte Masters of Disaster at 16.00! Photo by Fredrik Tullin.

För första gången i Åre spelar Masters of Disaster på After-ski and Sports bar Verandan med start klockan 16.00 i eftermiddag med siktet inställt på att leverera sin bästa konsert nånsin.

Har du inte hört talas om Masters of Disaster? Du känner säkert igen bandets medlemmar i alla fall: André Myhrer, Ivica Kostelic, Jan Hudec och Matteo Malusa, alla prominenta skidåkare.

Bandet Masters of Disaster bildades redan vid Världscupfinalen i Lenzerheide 2013 då de spelade tillsammans. Nu är det dags för en återförening i Åre, ett tillfälle att inte missa!

Kvällens fest kommer med största säkerhet fortsätta på olika håll i Åre för att fira Lindsey Vonn och Aksel Lund Svindal, två spektakulära skidstjärnor och deras fantastiska karriärer.

Vad? Årets Live konsert med Masters of Disaster

Var? After-ski and Sportsbar Verandan, Åre

När? Söndag 10 februari klockan 16.00

Missa inte Masters of Disaster at 16.00! Photo by Fredrik Tullin.