Mustasch i Bingolotto

På söndag gästas Bingolotto av Mustasch. Mustasch är inte bara ett av Sveriges största hårdrocksband, de är även ett av de mest produktiva. Med framgångar som "Double Nature", "Thank You For The Demon" och "Lawbreaker" har bandet byggt upp en bred publik, även internationellt. Mustasch har under åren vunnit två grammisar, medverkat i diverse tv-program och turnerat världen över.

Bandets frontman Ralf Gyllenhammar deltog i Melodifestivalen 2013 och tog sig till final med bidraget "Bed on Fire". Fyra år senare medverkade Mustasch, tillsammans med Hasse Andersson, som mellanakt med en bejublad version av "Änglahund".
I februari är det dags för Ralf och hans mannar att ställa sig på Melloscenen igen - denna gång som tävlande akt med bidraget "Contagious". I vinter är det dessutom 20 år sedan Mustaschs första skiva släpptes och detta kommer att firas med ny musik och tv-framträdanden under 2021. Först ut - BingoLotto!

Den 7 februari, kl. 18.00 i TV4