Nu har fordonsproffs nummer 3 kommit ut

Fordonsbranschens nya tidning, fordonsproffs, har nu kommit ut med ett nytt nummer, det tredje sedan starten för mindre än ett år sedan. Bland innehållet kan man bland annat läsa om Bilverkstadspodden, om Fossilfritt 2030, om nya tjänster för branschen och dessutom en stor intervju med KG Knutssons vd Johan Regefalk om Framtidens fordonsbransch.

Fordonsproffs nr 3

Läs också om Vehos utveckling och hur bolaget står stadigt genom kristider. Artikeln om vägen till fortsatt fri konkurrens och på lika villkor är ett måste att läsa, säger Bo Ericsson vd för Sveriges Fordonsverkstäders Förening (SFVF).

- Jag är också väldigt glad över att få presentera vår styrelse som representerar SFVF:s åtta sektioner på ett heltäckande sätt. Att få leda en branschförening där styrelsen består av människor som dagligen arbetar i fria verkstäder, i märkesverkstad för lätta eller tunga fordon, däck, glas, plåt-lack eller i en husbils-/husvagnsverkstad är helt unikt. Det är verkligen 100% verkstad på alla nivåer, säger Bo Ericsson.

Det är SFVF, som ger ut fordonsproffs. Tidningen kan laddas ner på www.fordonsproffs.eu och man kan prenumerera på den tryckta papperstidningen till en låg kostnad, https://fordonsproffs.eu/prenumerera.

Fordonsproffs nr 3