Nu kan man gifta sig i Las Vegas Style på Golden Hits!

Golden Hits - part of Moment Group

Golden Hits är platsen där man träffas och har roligt vilket har lett till att vi nu erbjuder möjligheten att gifta sig på ett roligt sätt i Las Vegas Style - med vår egen Elvis som vigselförrättare.

Numera kan vi gifta oss på alla möjliga sätt, men varför inte kunna säga “ What happens at Golden stays at Golden”?

Love me Tender - It´s now or Never - Burning Love är några av de paket som erbjuds, och det innebär att valet består i att ni gifter er själva inför publiken och har er egen lilla bröllopsmiddag, att ni har bröllopet i sällskap av några vänner eller att ni väljer att bjuda in många gäster. Hela ceremonin sker under showens gång - mitt i händelsernas centrum.

Låt vår bröllopskoordinator få skräddarsy ert bröllop i äkta Las Vegas Style!

Läs mer på goldenhits.se/brollop

Moment Group är en av de ledande aktörerna inom upplevelseindustrin i Norden. Inom koncernen skapas upplevelser för fler än 2 miljoner gäster varje år. Verksamheterna inom Moment Group bedrivs i tre affärsområden med kontor i Göteborg, Stockholm, Köpenhamn, Hamburg, Oslo, Falkenberg och Växjö. Moment Group är noterat på Nasdaq Stockholm, Main Market.

Inom Moment Group återfinns följande bolag och varumärken: 2Entertain, Ballbreaker, China Teatern, Cirkusbygningen, Golden Hits, Hamburger Börs, Hansen, Intiman, KPH Matbar, Kungsportshuset, Lisebergsteatern, Minnesota Communication, Oscarsteatern, Showtic.se, STAR Bowling, Tickster, The Concept, Vallarnas friluftsteater, Wallmans, Wallmans Group

Delårsrapport 1 jan - 30 sep 2018: Notering på Nasdaq Stockholm genomförd och efter en period av hög tillväxt följer nu en konsolideringsfas26.10.2018 10:34Pressmeddelande

Inledningsvis, innan redogörelsen för tredje kvartalet, är vi stolta över att Moment Groups aktie sedan den 18 oktober handlas på Nasdaq Stockholm, Main Market. Det är en kvalitetsstämpel att koncernen numera återfinns på huvudlistan då en notering där föregås av en omfattande granskningsprocess. Dessutom ökar det möjligheterna för Moment Group att agera i marknaden och driva det fortsatta arbetet för att vara den ledande aktören som formar upplevelseindustrin – ”Shaping the experience industry”.