Thon Property ABThon Property AB

Nu öppnar Eventcenter i Mirum!

Torsdag 27/2 kl. 16 öppnar Olav Thon Gruppens senaste storsatsning Eventcenter - Knock 'em Down på Mirum Galleria i Norrköping. 4 000 kvm Eventcenter och restaurang bildar kanske Sveriges häftigaste nöjesutbud.
Trampolinpark. FOTO: Mirum Galleria

– Det är den största investeringen Olav Thon Gruppen gör i köpcentrumet sedan förvärvet av Mirum Galleria. Vi har stort förtroende hos våra partners som kommer driva verksamheten och de har gjort ett fantastiskt arbete med att färdigställa anläggningen. Vi ser fram emot att få slå upp portarna, säger Anna Rönngren, Fastighetschef på Thon Property.

Eventcentrer - Knock 'em Down kommer tillföra Norrköpingsregionen en ny tydlig destination för nöje och stärka vårt utbud. Det är nästa steg för att omvandla Mirum till en levande miljö där olika verksamheter samverkar och skapar en destination för Norrköpingsbor, företagare, pendlare och semesterfirare, fortsätter Anna Rönngren.

The Challenge – Den ultimata aktiviteten för kickoff och företagsevent! Äkta virtual reality med VREX - världens just nu häftigaste VR-upplevelse där möjligheterna är oändliga! Surreal Bowling - Atmosfären, designen och den interaktiva känslan är skapad för att ge en häftig upplevelse. Medan väggarna dansar till skön musik fylls bowlingbanorna av liv varje gång klot kastas. Interaktiv trampolinpark – en ny dimension av klassisk trampolinpark som passar både små och stora.

Allt detta kryddat med konferensanläggning, shuffleboard, biljard, boule, arcade samt stor restaurang och bar skapar regionens och kanske Sveriges häftigaste nöjesutbud!

Få en smygtitt på Mirum gallerias Facebooksida:

Video - Smygtitt #1

Video 1

Video - Smygtitt #2

Video 2

Bowling. FOTO: Mirum Galleria
Hinderbana. FOTO: Mirum Galleria
Restaurangen under uppbyggnad. FOTO: Mirum Galleria
Smygtitt #1 facebook.com/MirumGalleria
Smygtitt #2 facebook.com/MirumGalleria

Thon Property AB

www.thonproperty.se

www.olavthon.no

Thon Property - En del av Olav Thon Gruppen

Thon Property är den svenska fastighetsdivisionen i Olav Thon Gruppen som ägs av Olav Thon Stiftelsen. Olav Thon Gruppen äger c:a 500 fastigheter i Norge och utlandet samt äger/förvaltar 79 köpcenter i Norge och 12 i Sverige.

Följ Thon Property AB

Senaste pressmeddelandena från Thon Property AB

Olav Thon Gruppen köper Hotel Terminus i Stockholm - nyöppnar som Thon Hotell 20256.12.2023 08:03:34 CET | Pressmeddelande

Som ett led i Thon Hotels strategi att investera i Skandinavien har Olav Thon Gruppen, genom sitt svenska dotterbolag Thon Sverige AB, ingått avtal om att köpa Hotel Terminus i Stockholm. - Det var framför allt det centrala läget alldeles intill Stockholms centralstation som gjorde att vi intresserade oss för denna attraktiva hotellfastighet, säger Arne B. Sparre, vice vd för Olav Thon Gruppen.