Ny jämförelsetjänst för samlingslån

Med Finansis nya jämförelsetjänst är det enkelt att jämföra samlingslån för att få bäst ränta. Jämförelsetjänsten för samlingslån riktar sig till privatpersoner som vill samla sina lån och sänka sina räntekostnader.

Sänk månadskostnaden

Allt fler skuldsatta konsumenter har insett fördelarna med att samla alla lån hos en långivare. Konsumenter som samlar  dyra kreditkortsskulder, avbetalningar och kontokrediter med hjälp av ett nytt privatlån med låg ränta kan ofta sänka sin månadskostnad på grund av lägre ränta och färre avgifter. Med Finansis är det enkelt att jämföra Sveriges populäraste långivare som erbjuder samlingslån.

Kundbetyg från Trustpilot

Med Finansis är det enkelt att hitta en populär långivare som erbjuder tydliga lånevillkor och en hjälpsam kundservice. Långivarna rangordnas automatiskt efter aktuellt kundbetyg på Trustpilot, vilket innebär en transparent jämförelsetjänst.

Samlingslån upp till 600 000 kronor

Finansis jämför långivare som erbjuder samlingslån upp till 600 000 kronor utan säkerhet med en återbetalningstid upp till 15 år. Utan säkerhet innebär att låntagaren inte behöver pantsätta någon säkerhet som exempelvis en bostad för att få låna pengar. Det finns inte några begränsningar på antalet krediter som låntagare kan samla, det är därmed möjligt att samla alla befintliga krediter.

Grundkrav

För att få låna pengar utan säkerhet måste låntagaren uppfylla långivarens grundkrav, vilket oftast innebär en årsinkomst på minst 120 000 kronor. Låntagaren får inte heller ha några innestående skulder hos Kronofogden. Med Finansis är det möjligt att jämföra grundkraven mellan olika långivare. Tack vare filtreringsfunktionen är det exempelvis möjligt att filtrera efter långivare som kan bevilja samlingslån trots tidigare betalningsanmärkningar.

Finansis jämför alla typer av lån och krediter

Förutom samlingslån jämför Finansis allt från kontokrediter och billån till företagslån utan säkerhet. Finansis kostnadsfria jämförelsetjänst kan därmed användas av både privatpersoner och företag som är intresserade av att hitta det billigaste lånet med lägst ränta.

Finansis.se

Offerförfrågningssajter underlättar valet av hantverkare för vårens renoveringar30.3.2020 07:00:00 CESTPressmeddelande

När den efterlängtade vårsolen äntligen tittar fram blottläggs även skavanker på husfasaden eller taket. Då är det dags att ta tag i de där renoveringsprojekten som fått vila under vinterhalvåret. För privatpersoner som vill anlita hantverkare krävs ofta både tid och kunskap för att kunna jämföra de olika utförarna på marknaden, och ofta hamnar de enskilda firmorna och mindre aktörerna på marknaden utanför. Företaget Enkla Media, som bland annat är aktiva inom konsumentupplysning på webben, vill nu underlätta både för företagare i renoveringsbranschen att få nya kunder och privatpersoner att hitta en skicklig utförare av renoveringstjänster, genom ett antal offertförfrågningssajter.