Ny tjänst gör det enklare att hyra lägenhet i andrahand

I Stockholm lanseras nu en helt ny bostadstjänst. BostadsAgenturen hjälper uthyrare utav andrahandslägenheter att både hitta en passande hyresgäst, skriva hyresavtal samt se till att månadshyran betalas i tid.

För dig som vill hyra ut din bostad i andrahand så tar företaget ett helhetsansvar, där även storstädning utav lägenheten ingår en gång i månaden.

Andrahandsmarknaden i Stockholm är stor, men många känner också oro för att hyra ut det kanske mest värdefulla man har till en helt okänd person. Det är där BostadsAgenturen vill finnas som en garant för att allt sköts korrekt och enligt överenskommelse, genom att erbjuda en tjänst där man tryggt kan hyra ut sin lägenhet.

Deras hyresavtal är framtagna av jurister som är experter inom området vilket innebär att varken hyresgäst eller hyresvärd behöver oroa sig för framtida tvister. Alla hyresgäster är försäkrade genom tjänsten och ifall några problem skulle uppstå under hyresperioden så finns deras kunniga kundtjänst tillgänglig per telefon, chatt eller mail.

Om BostadsAgenturen

BostadsAgenturen erbjuder en heltäckande tjänst för dig som vill hyra ut din bostad i andrahand. De tar fullt ansvar för hela processen och garanterar att du som hyresvärd alltid får betalt och att din bostad alltid lämnas tillbaka i samma skick som du lämnade den.

TVabbonnemanget.se breddar med digitala streamingtjänster17.2.2020 09:00:00 CETPressmeddelande

Samtidigt som linjär-tv tappar tittare så får play- och streamingtjänsterna allt fler användare. De populäraste streamingtjänsterna, SVT Play och Youtube, är fria från både kostnader och abonnemang, men kunder är också beredda att betala för innehållet. Det visar ny statistik som pekar på att de mest populära abonnemangs-tjänsterna i Sverige (Netflix, Viaplay och HBO Nordic), samtliga har ökat antalet abonnenter.

Samlingslån.se lanserar ny hemsida10.2.2020 15:59:15 CETPressmeddelande

Samlingslån.se lanserar sin nya hemsida med fler jämförelser än innan. Sedan 2013 har samlingslån.se jämfört och guidat besökare till ett bättre samlingslån. I och med den nya hemsidan ligger nu fokusen på att bättre guida och hjälpa de som har svårt att få ett samlingslån, som är bättre än de lån som man har tänkt att lösa. De allra flesta blancolån som tas idag är varken till bil och renoveringar, det används för att samla gamla små-skulder.