Nyckeltal 2015: Köpcenter i Olav Thon Gruppen

5.1.2016 15:36 | Thon Property AB

Det framkommer i nyckeltalen för 2015 att det varit ett bra år för norska och svenska köpcenter i Olav Thon Gruppen.

I Olav Thon Gruppens pressrelease kan man bland annat läsa om en god omsättningsutveckling för och dess svenska köpcenter. De svenska köpcentrumen omsatte totalt för 11,241 mdkr. En ökning på 469 mnkr eller 4,4 %. Bland annat så uppnådde Charlottenbergs Shoppingcenter för första gången en omsättning högre än 2 mdkr.

Läs Olav Thon Gruppens pressrelease

Thon Property är en del av Olav Thon Gruppen som äger och förvaltar totalt 110 köpcentrum i Norge och i Sverige. Thon Property AB har i dag ansvaret för det Svenska egendomsbeståndet som än så länge består av tolv köpcentrum och ett hotell.

Thon Property är en del av Olav Thon Gruppen som äger och förvaltar totalt 110 köpcentrum i Norge och i Sverige. Thon Property AB har i dag ansvaret för det Svenska egendomsbeståndet som än så länge består av tio köpcentrum och ett hotell.

Skriv in din e-postadress så får du ett mejl när vi har något nytt att berätta.