Nyhet från The Naia Initiative – Sparkling Energy BCAA Summer Strawberry

The Naia Initiative utökar familjen genom lanseringen av nya Sparkling Energy BCAA Summer Strawberry – en energidryck med somriga smaker av jordgubb och citron – berikad med BCAA, vitaminer och ginsengextrakt.

Sparkling Energy BCAA Summer Strawberry, är sommarens stora smaknyhet från The Naia Initiative – en törstsläckande dryck som passar till sommarens svettiga träningspass. Drycken har en smak av somrig jordgubb och frisk citron. Summer Strawberry släpps till försäljning på Gymgrossisten, Pressbyrån, 7-Eleven, OKQ8 och andra välsorterade butiker från v.15.

– Det är med glädje som vi nu kan presentera vår nya smak Summer Strawberry, en riktig energikick med maximal smak av jordgubb och citron. Jordgubben bidrar med sötman och kroppen i smakupplevelsen samtidigt som citronen kommer in på slutet och bidrar med en en fräschör som stannar kvar i munnen, säger Anna-Stina Hallberg, marknadschef läsk, vatten och funktionell dryck på Spendrups.

Gemensamt för alla produkter inom serien Sparkling Energy BCAA, är att de alla innehåller 3200 mg vegansk BCAA, B- och D-vitaminer och är helt fria från socker och onödiga tillsatser. Dessutom har dryckerna en uppiggande effekt då de är berikade med ginseng samt innehåller 200 mg koffein, vilket motsvarar drygt två koppar kaffe. Precis som övriga produkter från The Naia Initiative tillverkas Sparkling Energy BCAA Summer Strawberry i Sverige med förnybar energi.

Fri från socker

Hög koffeinhalt, 200 mg per burk, motsvarande två kaffekoppar

3200 mg Vegansk BCAA samt B & D-vitaminer

Utan onödiga tillsatser

Tillverkad i Sverige med förnybar energi

För mer information, vänligen kontakta:
Anna-Stina Hallberg, marknadschef läsk, vatten och funktionell dryck, Spendrups
E-mail: anna-stina.hallberg@spendrups.se
Telefon: 070-2029217
thenaiainitiative.se

Om The Naia Initiative
The Naia Initiative är ett svenskt varumärke som tillverkar funktionsdrycker med noggrant utvalda ingredienser helt fria från animaliska tillsatser, konserveringsmedel och artificiella färgämnen. The Naia Initiative grundades 2019.

Spendrups är ett svenskt familjebryggeri som förenar starka traditioner med nytänkande. Bryggeriet grundades 1897 i Grängesberg och drivs av familjen Spendrup i fjärde generationen. Vi finns på ett antal orter i Sverige med huvudkontor i Vårby utanför Stockholm och produktion i Grängesberg, Hällefors och Visby. För oss står alltid hantverket och dryckesupplevelsen i fokus. I vårt breda sortiment finns varumärken som Mariestads, Norrlands Guld, Heineken, Loka, Schweppes, Briska och vinproducenter som Cono Sur, Gallo och Boschendal. Spendrups har 1 100 medarbetare och omsätter cirka 4 MDKR årligen. I Spendrupskoncernen ingår dotterbolagen Spring Wine & Spirits, Gotlands Bryggeri, OMAKA och Hellefors Bryggeri. Våra anläggningar är certifierade enligt internationella standarderna ISO 14001 och FSSC 22000 avseende miljö respektive kvalitet och livsmedelssäkerhet. | spendrups.se

Efter rekordtryck på biljetter: Gröna Lund och Heineken adderar tre kvällar till NIGHT RIDER23.7.2021 09:00:00 CEST | Pressmeddelande

Gröna Lund och Heineken lanserade det nya nattklubbskonceptet NIGHT RIDER för en vecka sedan - en unik möjlighet att uppleva nöjesparken nattetid som man aldrig tidigare sett tivolit. Initialt släpptes biljetter till sex kvällar i augusti och september, som sålde slut på endast några timmar. Efter ett stort tryck i sociala medier och från nöjesparkens gäster, släpps idag ytterligare 3000 biljetter fördelat på tre lördagar, 21/8, 28/8 och 4/9.

Gröna Lund och Heineken lanserar unikt klubbkoncept på nattöppet tivoli15.7.2021 08:00:00 CEST | Pressmeddelande

Under sex kvällar i augusti och september kommer du för första gången kunna uppleva Gröna Lund nattetid som du aldrig tidigare sett tivolit. Heineken och Gröna Lund lanserar nämligen det unika konceptet NIGHT RIDER, där Gröna Lund förvandlas till Sveriges mest unika klubbmiljö med utökat serveringstillstånd i parken och en åldersgräns på 23 år. Åkattraktioner, spel och barer laddas med extra ljud, ljus och musik som får natten att vibrera. NIGHT RIDER arrangeras exklusivt för 1 000 personer per tillfälle, under sex torsdagar och fredagar mellan den 19 augusti till 3 september kl. 22.00-00.00 med olika förfester som start från kl. 19.30.