Nyhet! Kalas med Vings populära maskotar Lollo & Bernie

Vings maskotar Lollo & Bernie är ett populärt inslag på Vings koncepthotell för semesterfirande familjer. För första gången kommer man nu att kunna möta dem i en Pop-Up Store i Västermalmsgallerian på Kungsholmen i Stockholm.

På familjehotellen Sunwing Family Resorts och O.B.C – Ocean Beach Club, finns Lollo & Bernies barnklubb. Maskotarna är också värdar för en mängd olika aktiviteter, som minidisco, after beach och barnshower.

Ving får ofta frågor om man kan träffa Lollo & Bernie hemma i Sverige. De dyker ibland upp under olika event runt om i Sverige men under april, maj och juni finns de i Västermalmsgallerian för att hålla kalas i en Pop-upp-store.

- Vi kommer att erbjuda bokningsbara kalas för barn som vill fira tillsammans med Lollo & Bernie. Lek, fika, pyssel och såklart medverkan av Lollo & Bernie står på programmet. Vi ser fram emot att ge barnen en helt ny Lollo & Bernie-upplevelse på hemmaplan, säger Sharni Breinholt, Group Head of Product Development Lollo & Bernie.

- Västermalmsgallerian ska vara en händelserik och välkomnande plats. Därför känns det fantastiskt att tillsammans med Lollo & Bernie göra det möjligt för barn och vuxna att få en oförglömlig upplevelse mitt på Fridhemsplan, säger Emma Norén, marknadsansvarig för Västermalmsgallerian.

Lollo & Bernie
Lollo är en nyfiken giraff som älskar dans och musik, Bernie är en klok och modig björn som älskar mat. Man möter Lollo & Bernie på olika ställen på hotellet, till exempel vid poolen, i restaurangerna, på Mini Disco och i barnklubben Mini Land.

Kalasen, som är bokningsbara sedan tisdag 13 mars, kommer att hållas på lördagar och söndagar från 14 april fram till 10 juni. Det kostar 200 kr per barn och i det ingår fika (smoothies, popcorn, Lollo & Bernies egna sockerfria jordgubbssnacks, saft). Antalet platser är begränsat.

Vill du veta mer eller boka ett Lollo & Bernie kalas gå till: www.lollobernieshop.com

Läs mer om Lollo & Bernie

Om Västermalmsgallerian
Västermalmsgallerian är med sitt breda utbud och centrala plats intill Fridhemsplans tunnelbana ett självklart val för umgänge och shopping. Västermalmsgallerian ägs och förvaltas sedan 2012 av AMF Fastigheter vars vision är att skapa stadsrum där människor vill vara.

Ving stärker ställningen i Grekland i sommar20.6.2018 10:15Pressmeddelande

Vings närvaro i Grekland sträcker sig tillbaka ändå till 1960-talet och i programmet kan man hitta 15 öar, 76 olika resmål och ett brett hotellutbud. Till sommaren befäster Ving tillsammans med moderbolaget Thomas Cook Group sin ställning ytterligare på den grekiska marknaden genom att lansera flera nya koncepthotell, däribland nyheten Cook’s Club och det första familjevänliga Casa Cook-hotellet, båda på Kreta.