Nypremiär för Bingolotto 28 augusti

BingoLotto är tillbaka!

Putsa bingobrickorna och vässa duttpennan. Söndag 28 augusti bjuder Ingvar Oldsberg in till vinnardans när BingoLotto är tillbaka i rutan!

Överst på gästlistan står storstjärnor som Jan Malmsjö och Claes Malmberg. Allt detta + en skönsjungande Helena Paparizou. Välkommen på premiärfest!

Med publikfavoriter som Jan Malmsjö och Claes Malmberg i premiärsoffan blir det svårt att misslyckas. Malmberg medverkar just nu i Charley’s Tant på Intiman i Stockholm tillsammans med just Malmsjö. I höst möter de upp Helena Paparizou i nya showen My Way på Kajskjul 8 i Göteborg.

BingoLotto – 28 augusti kl 18.00 i TV4.

BingoLottos Nyårsbingo!28.12.2017 07:00Pressmeddelande

Välkommen på nyårsfest! Lotta Engberg håller dig sällskap under nyårsafton med bingo, spännande artister och vinster för totalt 31 miljoner. Miljonhjulet snurrar hela kvällen och vi gästas av Tomas Pettersson, Agneta Sjödin, Elisabeth Andreassen, Johan Östling m.fl. Uppträder gör Lasse Stefanz, Boris René, Peter, Bruno & Matilda, Jemima Hicintuka och Gunhild Carling. Dessutom kommer de svenska succétvillingarna SkillTwins.

Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 23 december 201723.12.2017 23:52Pressmeddelande

Ny rekordförsäljning även i år. BingoLottos Uppesittarkväll gav mer än 42 miljoner kronor till svenskt föreningsliv! Lotta gjorde ett strålande program tillsammans med alla gäster och skänkte glädje till många vinnare. Fler än ofattbara 500 000 vinster har delats ut under kvällen, det är fler än 2000 vinster per minut under programmet. BingoLottos Uppesittarkväll är en tradition som växer sig starkare för varje år och i vartannat hushåll i Sverige har det i kväll spelats på bingolotter.